F.d. medlem Skrivet januari 14, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 14, 2006 Skissade ihop denna på en timme, lite mer kanske. Blev rätt så nöjd med helheten. :) Perspektivet kan vara lite underligt då jag varken använde någon perspektivteknik alls, ritade bara rakt av på ett 'ungefär'. Egentligen ville jag bara fylla in en bakgrund för en gångs skull. Är lite fundersam på handens proportion. Hoppas ni tycker om den. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
evelina Skrivet januari 14, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 14, 2006 Nämen se vad söt xD 'Blä! Jag vill inte gå till skolan... alla är så dumma där...' Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet januari 14, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet januari 14, 2006 Så puttinuttigt svar. <3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenshin Skrivet januari 14, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 14, 2006 Awww <3 söööööt Är så innerligt dålig på kritik så jag ... ja.. jag... awwww!!! x3 gulli!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet januari 15, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 15, 2006 Snygg bild. Fast ögonen käns lite fel. Tror dom ser lite för vuxna ut för en sån ung flicka. För mycket mascara eller nåt så hon ser lite creepy ut ^_^' Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet januari 15, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet januari 15, 2006 Mascara hmm? Jag kanske ritade linjerna runt ögonen för skarpt. ^^; Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet januari 15, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 15, 2006 Snygg bild. Fast ögonen käns lite fel. Tror dom ser lite för vuxna ut för en sån ung flicka. För mycket mascara eller nåt så hon ser lite creepy ut ^_^' Nej, jag tycker ögonen ska vara så, älskar verkligen de. Ger henne lite av en "What do you want?" blick. Älskar den här bilden, börja jobba på wallpapern nu! ;D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet januari 15, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet januari 15, 2006 Älskar den här bilden, börja jobba på wallpapern nu! ;D Men oooooorka. Någon gång. Har så mycket med spelet att göra nu, jag är lat nog att vara seg och börja med tiles. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg