Hoppa till innehåll
Anime.se

Varför funkar inte den automatiska inloggningen?


Izzy
 Share

Rekommenderade inlägg

Hmm.. den gör inte det för mig alla fall. Varje gång jag loggar in, så kryssar jag i den rutan, men det hjälper inte.

 

Tidigare har det fungerat, men nu helt plötsligt kunde jag inte se några nya meddelanden, trots att det var massor jag inte läst. Då såg jag att jag inte ens var inloggad och undrade varför.

Loggade in, kryssade på nytt i rutan, och trodde att allt var bra. Men nu har samma sak hänt tre-fyra gånger.

 

Inte så viktigt kanske, men jag är nyfiken på varför:D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 month later...
Internet Explorer iofs. Explorer är programmet som du kollar mappar med i windows.

 

Förvisso är det ingen större skillnad mellan mjukvarorna. Båda drar upp för mycket prestanda, buggar sig ofta och är en ren plåga på omvärlden. Enda skillnaden är att man kan byta bort IE mot mer passande webbläsare varav explorer är en liten svårare bit att byta ut hur som helst.....

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Internet Explorer iofs. Explorer är programmet som du kollar mappar med i windows.

 

Förvisso är det ingen större skillnad mellan mjukvarorna. Båda drar upp för mycket prestanda, buggar sig ofta och är en ren plåga på omvärlden. Enda skillnaden är att man kan byta bort IE mot mer passande webbläsare varav explorer är en liten svårare bit att byta ut hur som helst.....

 

Men herregud kom inte och tråka ner den här tråden med din dumma Linuxpropaganda/anti-microsoftpropaganda. Jag vet att du hatar Micro$haft Winblows eller vad du och dina buddies nu kallar det, men kör inte upp dina åsikter i ansiktet på andra ok?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det enda jag hatar med Microsoft är att de invarderat spelmarknaden med sin konsol.

 

Det jag säger angående Explorer och IE är ju inte speciellt fel, varför skulle det annars finnas program som folk desperat skapat för att bli av med dem? :rolleyes:

 

P.s.

Jag sitter inte med Linux heller, lär nog aldrig göra.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...