Rich Skrivet januari 25, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 25, 2006 Ja, knäpp kort på er utsikt från balkongen, fönsret, dörren - vad som helst! :) Jag börjar: (Bilden ovan är klickbar) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SkuttyWan Skrivet januari 26, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 26, 2006 Oh my, var i Göteborg bor du?? :O Och vilken våning? Underbar utsikt! ;_; Postar bild på min, öh, fina utsikt imorgon. Rolig tråd! xD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet januari 26, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 26, 2006 Ge mig en kamera så. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rich Skrivet januari 26, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet januari 26, 2006 Oh my, var i Göteborg bor du?? :O Och vilken våning? Underbar utsikt! ;_; Postar bild på min, öh, fina utsikt imorgon. Rolig tråd! xD Majorna bor jag i, första våningen. :) Bor uppe på ett "berg" kan man säga. :) Kul att folk skrev i tråden tillslut! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet januari 26, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 26, 2006 jag msåte skaffa end igital camera verkar det som :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet januari 26, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 26, 2006 Fin utsikt Rich, fast den slår inte min ;) Kan tillägga att jag har utsikt mot gatan också, fast den är ungefär lika tråkig :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scab Skrivet januari 26, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 26, 2006 Utsikt från balkongen. Övre bilden togs nån gång i november. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rich Skrivet januari 26, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet januari 26, 2006 Utsikt från balkongen. Övre bilden togs nån gång i november. Fräckt att du tog med en bild från -90. :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scab Skrivet januari 27, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 27, 2006 Hittade den i en låda med gamla prylar förra året och fick för mig att göra en jämförelse. Den minsta lillskiten på den undre bilden är f.ö. förmodligen jag. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SkuttyWan Skrivet januari 27, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 27, 2006 Jag tror jag ska härma Scab lite ^^;; På ett sätt var nog min utsikt jag hade förr snyggare än den jag har nu.. XP (Bilden från Lund är tagen idag, 27 januari, och bilden från Blentarp är från den 21 maj förra året xD) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hampe Skrivet januari 27, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 27, 2006 Men dåligt snygg utsikt i Blentarp. Måste sno digitalkameran från modern >:D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet januari 27, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 27, 2006 Min utsikt ser ni här, har två fönster breve varandra men bilden visar det man ser om man tittar ungefär rakt fram så ni får nöja er med det. Till vänster ser man dörren av ett snart färdigbyggt hus för dem som undrar.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
akabane Skrivet januari 27, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 27, 2006 http://files.upl.silentwhisper.net/upload2/tomt.JPG bor i ett tråkigt område, finns ingen utsikt =(. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erkefiende Skrivet februari 1, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 1, 2006 Flera härliga utsikter. Rotade själv fram en från imorse Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Murray Skrivet februari 1, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 1, 2006 Första bilden var frän. =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vanilla Skrivet februari 7, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 7, 2006 Oh my, var i Göteborg bor du?? :O Och vilken våning? Underbar utsikt! ;_; Postar bild på min, öh, fina utsikt imorgon. Rolig tråd! xD Majorna bor jag i, första våningen. :) Bor uppe på ett "berg" kan man säga. :) Kul att folk skrev i tråden tillslut! Ser ut att vara taget uppe i Masthugget ju. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet februari 8, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 8, 2006 här kommer min något tråkiga utsikt.. har man tur kan man se kråkor... http://ikkari.hjolug.org/media/utsikt1.jpg http://ikkari.hjolug.org/media/utsikt2.jpg http://ikkari.hjolug.org/media/utsikt3.jpg Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg