Hoppa till innehåll
Anime.se

UppCon:06


docster
 Share

Rekommenderade inlägg

  • Svar 84
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Toppskribenter i detta ämne

Numren står för nummer, inte år :P.

 

06 - 2006

05 - 2005

04 - 2005

03 - 2004

 

Har jag för mig i alla fall :P

 

Mmm, det stämmer, tack :D

Fick nyss veta att Uppcon01 hölls 2002 :P

Visste dock inte att det var två gånger förra året, längtar redan till 07! :]

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Känns som om jag måste göra som Milla nästa gång, skaffa en mössa eller t-shirt där det står mitt namn på, stort och fint. :rolleyes:

 

Tja det vore nog bra, tänk om alla skulle träffa på dig som jag gjorde ^^

 

Hehehe, vore nog lite smidigare med en tröja/mössa ja. :)

 

Percussion Freaks 9th mix maskinen fick också suga åt sig ett par timmar av min tid på uppcon.

 

Men allra roligast var ju såklart att träffa alla från anime.se, hoppas alla kommer tillbaka igen nästa år så vi kan nörda oss tillsammans igen ^^

 

Undrar nästan vem som spenderade mest tid bakom PF9th-maskinen? XD

 

Självklart var det sköj att träffa folk från anime.se, dock så vet jag inte om jag gjorde så bra intryck ibland. Var ju flera gånger som jag 'bara stack' utan att folk fattade vart jag tog vägen. :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Wei Uppcon:06 var rätt kul. Minns inte så mycket från det dock, var mest stressad och borta i huvudet större delen av konventet.

 

Vann av någon konstig anledningn "Bästa idé" i cosplaytävlingen med min Katamari-cosplay, det var väl rätt kul.

 

Såg typ inte en enda sak i bion vilket jag ångrar, missade gothic lolita-modevisningen vilket jag ångrar ännu mer, köpte mer mat än merchandise vilket jag finner oerhört skumt. Sov hyfsat bra för att vara konvent och fick träffa massa söta människor...

 

Fast ska jag vara helt ärlig så var Uppcon:04 mycket roligare, Uppcon:04 in my heart 4-evah. :/

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

UppCon:04 sög :/ pöh

 

UppCon:06 var <3 hela vägen. Träffade dock inte så mycket folk från sidan. Eller ja, utöver de jag brukar hoppa runt med även utanför uppcon var det bara Denny jag pratade ordentligt med egentligen. Alla andra sa ju antingen ingenting eller bara smög iväg.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

UppCon:04 sög :/ pöh

 

UppCon:06 var <3 hela vägen. Träffade dock inte så mycket folk från sidan. Eller ja, utöver de jag brukar hoppa runt med även utanför uppcon var det bara Denny jag pratade ordentligt med egentligen. Alla andra sa ju antingen ingenting eller bara smög iväg.

 

Du tog bilder på mig när jag sov :surprised:

 

xD Märkte ditt inlägg i Uppcon forumet :D

Vill se den där bilden nu... Den är väl inte alltför hemsk? :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

UppCon:04 sög :/ pöh

 

UppCon:06 var <3 hela vägen. Träffade dock inte så mycket folk från sidan. Eller ja, utöver de jag brukar hoppa runt med även utanför uppcon var det bara Denny jag pratade ordentligt med egentligen. Alla andra sa ju antingen ingenting eller bara smög iväg.

DU! Jag försökte verkligen tala med dig, etc, etc. Men du var ju stressad som ett as!

 

Mr Fantasy var den goaste snubben i alla fall. Men jag fick relativt bra kontakt med Skutty och dom också. Fast allra bäst med Mr Fantasy som sagt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

forehead: Uppcon:04 var mysigast för efter 04 så belv ju typ alla arrangörer/medarrangörer och mysighetsfaktorn gick från 110% till 60% typ.. :(

 

NI ÄR INTE ROLIGA NÄR NI SPRINGER RUNT OCH STRESSAR OCH ÄR VIKTIGA!!! ;( BAH!! :(

Alla utom jag, men ni räknar ju inte mig ändå. *Gråter*
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...