Hoppa till innehåll
Anime.se

Super Mario Bros Renoveras


Doddis
 Share

Rekommenderade inlägg

WTF?

ungefär samma sak tänkte jag... är det allvarligt eller ett sent skämt? har lite svårt att avgöra...

 

Det ska vara möjligt att ladda ner Nintendos äldre titlar till konsolen. Varför?

-Konsolen ska vara viktig för varje familjemedlem. Många vuxna har väldigt starka band till spelen de växte upp med och därför ska de vara tillgängliga.

 

får mig att undra lite, skulle dem skrivit att det var gratis, så skulle det varit ett sent april skämt... men nu gör dem inte det så är förvirrad.

 

EDIT: speciellt när dem skrev det 2/4

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

WTF?

ungefär samma sak tänkte jag... är det allvarligt eller ett sent skämt? har lite svårt att avgöra...

 

Det ska vara möjligt att ladda ner Nintendos äldre titlar till konsolen. Varför?

-Konsolen ska vara viktig för varje familjemedlem. Många vuxna har väldigt starka band till spelen de växte upp med och därför ska de vara tillgängliga.

 

får mig att undra lite, skulle dem skrivit att det var gratis, så skulle det varit ett sent april skämt... men nu gör dem inte det så är förvirrad.

 

EDIT: speciellt när dem skrev det 2/4

 

Det gäller alltså Nintendo Revolution, man kommer kunna ha möjlighet att ladda ner gamla klassiker spelen in på den och spela de. Inget april skämt om det inte, om du verkligen e så nyfiken ang. det så kan du läsa runt lite mer om Revolution fakta så kommer du hitta mer om det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...