Hoppa till innehåll
Anime.se

Anime MMorpg spel?


cyranku
 Share

Rekommenderade inlägg

hmmm... antar att ragnarök och R.O.S.E (Rush Over Seven Episodes) e dem spelen du söker... så vitt ja vet finns det inga "anime"-inspirerade mmorpg som är 100% eller nästan iaf, som t ex "tales of ", men tror att ragnarök är närmst just nu iaf... eller kanske maple story (?) men det har jag inte kört ordentligt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 month later...
  • 1 year later...

Det finns en mängd gratis manga MMO's men, vad jag har sett från dom så håller dom inte speciellt mycket spel kvalitet. Gpotatoe har gjort en hel del av vad det jag har sett och det är ett concept som går varmt, Grinda - lvla - grinda - levla. Ganska poäng löst spelande, men visst vill man ha tillfällig underhållning så duger det, men förvänta dig inte något väldigt engagerande spelande.

 

Är själv inbiten wow spelare, det är lite annorlunda med wow, hög spelkvalitet för det första, end-game content, mycket pvp-content att ta del av. Finns otroligt mycket att göra och det är ett spel där man verkligen hittar angagemanget för att göra det. Spelet kostar ju 124kr/månad utöver inköpspriset på 500kr i dagsläget (om man köper med TBC). Men en så fjuttig månads summa för den spel kvalitet och underhåll man får tycker inte jag är för mycket. Det beror ju helt i hållet på vad man förväntar sig av spel.

 

En till sak som kan tilläggas i dom flesta av Gpotatoes spel kostar faktiskt, man kan köpa allt ifrån pengar till utrustning i det. I mitt tycke så är det lagom irriterande att man kan slita bra länge för att få något speciellt vapen eller annat efter mycket slit och tålamod, sen kommer det helt plötsligt en som har köpt samma del för riktiga pengar. Progress och gear ska bero på spel skicklighet, inte på hur mycket pengar man har på fickan.

 

Bort med gratis spel och gå in för dom bra spelen istället!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...