Hoppa till innehåll
Anime.se

Första forumrensningen på anime.se


Avathar
 Share

Rekommenderade inlägg

Inatt kördes den första forum rensningen, vilket resulterade i mycket mindre borttagna användare än jag trodde! :D

 

Efter att ha knåpat ihop ett litet program och kört det emot databasen gav det mig ett resultat vilket lydde:

 

"1336 user(s) deleted successfully master, awaiting next genocide."

 

Vilket jag tycker är rätt bra då vi hade 4087 medlemmar när skriptet kickades igång och jag var rädd för att det bara skulle vara kvar en sisådär 50stycken ;)

 

Vi är alltså ~2700 Aktiva medlemmar som tittar in då och då. :)

 

Tack för att ni är kvar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tycker det var ett bra intiativ, roligare att få en relativ realistik bild på hur många registrerade använder vi har som faktiskt besöker forumet.

 

Skulle lurat krunaldo att göra det om jag kunde, nu kommer jag bli medelandespammad igen som vanligt då jag gör dumma saker mitt i natten. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Han finns kvar...och om jag skall vara ärlig svarar jag inte på requests som byt mitt användarnamn osv utan ignorerar dem bara tills nästa stora rensning då dom oftast försvinner automatiskt :) Såvida inte en mod bedömmer att ett namn skall ändras så görs det inte. helt enkellt.

 

Skulle bli alldeles för mkt petjobb känns det som, kan göra det i vääääldigt speciella undantag om jag verkligen var på bra humör dock, det har hänt en gång tidigare men då e det oftast att jag haft personen i bakhuvudet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Han finns kvar...och om jag skall vara ärlig svarar jag inte på requests som byt mitt användarnamn osv utan ignorerar dem bara tills nästa stora rensning då dom oftast försvinner automatiskt :) Såvida inte en mod bedömmer att ett namn skall ändras så görs det inte. helt enkellt.

 

Skulle bli alldeles för mkt petjobb känns det som, kan göra det i vääääldigt speciella undantag om jag verkligen var på bra humör dock, det har hänt en gång tidigare men då e det oftast att jag haft personen i bakhuvudet.

 

CONTRADICTIONARY FICTIONALLY ME!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ingen som blev den 1337:e bortagna medlemmen då XD

 

avsides från geekhumorn. Jag ser att bilden längst upp inte har vintertema längre, och att alla avdelningar utom forumet och hem har tagits bort. Fast det kanske skedde längesedan. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...