Hoppa till innehåll
Anime.se

Nytt på forumet


docster
 Share

Rekommenderade inlägg

Posta hur stora bilder ni vill

banner.png

 

Använd IMG taggarna som vanligt och bryr er inte om hur stora bilderna är, den förminskas automatiskt till maxbredden för forumet. Klicka på bilden för att se den i full storlek.

 

Spoiler-tagg

[hide]Spoiler Spoiler Spoiler[/hide]

 

Blir:

Spoiler Spoiler Spoiler

(markera för att läsa)

 

Automatisk reducering av långa länkar

Använd bara urltaggarna som vanligt.

 

Ett exempel: http://www.youtube.com/watch?v=L4ZVJnIU ... 5Fs%2Ehtml

Hide-funktion

 

En avancerad spoilerfunktion som även gömmer bilder.

[hide=hide][img=http://www.anime.se/forum/templates/subSilver/images/banner.png]
test[/hide]

 

Blir:

hide

banner.png

test

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Spoiler-grejen fungerar inte i FIREFOX, och när jag öppnade sidan med IE så öppnades även word där hela hemsidan la sig i (kan ha berot på att jag kom när en knapp utan att ha vetat om det, eller så har jag praktfulla virus igång eller nått, tja hej). Men spoilter-grejen fungerade i IE.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ska där inte vara en knapp för spoiler kommandot i här ovanför när man svarar/skapar en tråd? eller är där en? isf har ja missat den... spoiler grejen funkar visst i FF... så vitt ja vet gör den vad den ska för mig.

 

för övrigt thumbs up!

 

 

 

skulle dock vilja lägga till ett förslag till

 

[sHnY]hej på er[sHnY]

 

blir

 

 

 

hej på er

 

men det ska vara ett hjärta till vänster och höger om texten isället för "skrev" ovanför :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Spoiler-funktionen är lite buggad:

 

 

spoiler-text

 

 

Vore även nice om länktext inom spoilertaggar gömdes. Det bästa vore väl egentligen att använda lite dhtml så man kan gömma/visa spoilersektionen, snarare än att ändra textfärg till densamma som bakgrunden. På så sätt göms även bilder, länkar, citat, kodsträngar, you name it utan specialbehandling. Och man slipper läsa markerad text.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...