Hoppa till innehåll
Anime.se

Var köper ni anime DVD:er?


ybs
 Share

Rekommenderade inlägg

  • 4 months later...
  • 2 weeks later...
Precis, ska man pirata ska man pirata smart (dvs gratis)

 

Jag köper bara lite svenska släpp så det blir på typ Åhlens eller så, när de har ordentlig rea. Man får vänta länge men jag gillar att kunna gå in i en butik och plocka åt mig det jag vill ha.

Ja fyfan, utan en ordentlig rea är det ju döden.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...
Köper inte DVD:er allt för ofta men när det händer så gör jag det AxelMusic, bra mycke billigare än att gå och köpa de här i Sverige.

 

Länk: http://www.axelmusic.com

 

Av alla internetshoppar jag besökt och köpt ifrån har Axelmusic varit överlägset bäst.

 

om man bortser från deras priser som e nästan dubbla US priserna.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

om man bortser från deras priser som e nästan dubbla US priserna.

Jag jämförde just Amazon och Axelmusic. Gällande vanliga filmer kostade Axelmusics varor oftast ungefär en fjärdedel extra jämfört med Amazons priser. Animeskivor var däremot ofta billigare på Axelmusic, om än ibland bara med någon dollar.

 

Deep Discount DVD hade pressat priserna mer, med cirka $5-$10 under Axelmusics priser på det mesta, och dyrare boxar för kanske $20-$30 billigare (motsvarande kanske en fjärdedel dyrare på Axelmusic).

 

Bara ett snabbt, opålitligt test, men jag synar din bluff.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...