ybs Skrivet september 4, 2006 Anmäl Share Skrivet september 4, 2006 Själv blir det oftast från ebay...tycker dem har allt och det går att få tag på till ruskigt bra priser. Köpte t ex hela Robotech boxen (30 DVD:er) för ca 350:- spänn...det är rätt bra. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet september 4, 2006 Anmäl Share Skrivet september 4, 2006 Ebay kryllar av bootlegs, och jag kan med 99% säkerhet säga att Robotech-boxen du köpte var en sådan. Om du vill köpa ordentlig merchandise så finns länkar i denna tråd Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ybs Skrivet september 4, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet september 4, 2006 Jo det förstår jag också...men kvaliteten är faktiskt väldigt bra. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet september 4, 2006 Anmäl Share Skrivet september 4, 2006 inte destu mindre bootleg, bättre att ladda hem isf... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dancing Moon Skrivet september 4, 2006 Anmäl Share Skrivet september 4, 2006 Precis, ska man pirata ska man pirata smart (dvs gratis) Jag köper bara lite svenska släpp så det blir på typ Åhlens eller så, när de har ordentlig rea. Man får vänta länge men jag gillar att kunna gå in i en butik och plocka åt mig det jag vill ha. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bareus Skrivet september 4, 2006 Anmäl Share Skrivet september 4, 2006 SF-bokhandel och ibland på dvdstockholm Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bloodysakura Skrivet januari 11, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 11, 2007 jag brukar Köpa R1 dvder från Rightstuf.com och e det bra serier så importerar jag från japan eftersom dom brukar ha ganska mycket extras och något bättre kvalite. (kostar dock närmre 4x så mycket :P) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Z0nE Skrivet januari 11, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 11, 2007 Webhallen om jag beställer från nätet annars blir det Sfbok om jag är nere i Stockholm. Går aldrig ur Sf utan att ha köpt något Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuroneko Skrivet januari 22, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 22, 2007 jag brukar kika in på sf-bokhandeln och köpa några dvder lite då coh då, lite senare i år ska jag beställa från usa. Då kommer jag äntligen få one piece animen utan att 4kids >:) lagt sina smutsiga händer på den. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet januari 22, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 22, 2007 http://www.cdjapan.co.jp Där har jag börjat köpa mina DVD:er. R2 > R1 ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet januari 22, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 22, 2007 Precis, ska man pirata ska man pirata smart (dvs gratis) Jag köper bara lite svenska släpp så det blir på typ Åhlens eller så, när de har ordentlig rea. Man får vänta länge men jag gillar att kunna gå in i en butik och plocka åt mig det jag vill ha. Ja fyfan, utan en ordentlig rea är det ju döden. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LoboSolitario Skrivet januari 23, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 23, 2007 Ebay kryllar av bootlegs, och jag kan med 99% säkerhet säga att Robotech-boxen du köpte var en sådan.Om du vill köpa ordentlig merchandise så finns länkar i denna tråd Eller så kollar man att det inte är bootlegs först... Jag brukar handla loss på www.moviemars.com Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet januari 23, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 23, 2007 <3 att bli citerad för något man sagt för fem månader sen ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bloodysakura Skrivet januari 24, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 24, 2007 bring back more dead threds! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NatteN Skrivet februari 3, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 3, 2007 Köper inte DVD:er allt för ofta men när det händer så gör jag det AxelMusic, bra mycke billigare än att gå och köpa de här i Sverige. Länk: http://www.axelmusic.com Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet februari 3, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 3, 2007 Köper inte DVD:er allt för ofta men när det händer så gör jag det AxelMusic, bra mycke billigare än att gå och köpa de här i Sverige. Länk: http://www.axelmusic.com Av alla internetshoppar jag besökt och köpt ifrån har Axelmusic varit överlägset bäst. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bloodysakura Skrivet februari 3, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 3, 2007 Köper inte DVD:er allt för ofta men när det händer så gör jag det AxelMusic, bra mycke billigare än att gå och köpa de här i Sverige. Länk: http://www.axelmusic.com Av alla internetshoppar jag besökt och köpt ifrån har Axelmusic varit överlägset bäst. om man bortser från deras priser som e nästan dubbla US priserna. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet februari 3, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 3, 2007 om man bortser från deras priser som e nästan dubbla US priserna. Jag jämförde just Amazon och Axelmusic. Gällande vanliga filmer kostade Axelmusics varor oftast ungefär en fjärdedel extra jämfört med Amazons priser. Animeskivor var däremot ofta billigare på Axelmusic, om än ibland bara med någon dollar. Deep Discount DVD hade pressat priserna mer, med cirka $5-$10 under Axelmusics priser på det mesta, och dyrare boxar för kanske $20-$30 billigare (motsvarande kanske en fjärdedel dyrare på Axelmusic). Bara ett snabbt, opålitligt test, men jag synar din bluff. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg