Isos Skrivet september 18, 2006 Anmäl Share Skrivet september 18, 2006 Rakt på sak, jag letar efter ett bra j-rock brand, helst med kvinnlig sångare. Är inte så inne i den här musiken än. Är det någon som har någta förslag? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet september 18, 2006 Anmäl Share Skrivet september 18, 2006 Då är mitt förslag till dig: High and Mighty Color, helt klart min favoritgrupp som då har en sångerska. Sen hade jag en till på tungan men måste ha tappat den ^^' Men jag tror faktiskt du kommer gilla H&MC, själv tar jag gärna också emot förslag på j-rockband med just sångerskor. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CyberSphere Skrivet september 18, 2006 Anmäl Share Skrivet september 18, 2006 Rekommenderar STARKT Move. Framförallt "dogfight" är extremt bra ;). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dancing Moon Skrivet september 18, 2006 Anmäl Share Skrivet september 18, 2006 Onmyoza har en manlig och en kvinnlig sångare, de är väldigt bra japansk metal. Danger*Gang är ett ganska punkigt litet band, endast kvinnliga medlemmar. Och Kokushoku Sumire är två gothic lolita klädda tjejer som gör säregen musik. Sen vill jag bara rekommendera mitt favoritband Janne da Arc också. Lite poppigare i sounded, särskilt på vissa låtar, och bara killar men otroligt bra och skickliga musiker. Musik man blir glad av Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet september 19, 2006 Anmäl Share Skrivet september 19, 2006 Då är mitt förslag till dig: High and Mighty Color, helt klart min favoritgrupp som då har en sångerska. Sen hade jag en till på tungan men måste ha tappat den ^^' Men jag tror faktiskt du kommer gilla H&MC, själv tar jag gärna också emot förslag på j-rockband med just sångerskor. ;) High and Mighty Color skulle nog vara det bästa och första valet att ta en titt på. Mycket bra band som citerade talare skriver. Fred. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Isos Skrivet september 21, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet september 21, 2006 Tack för alla svar, får kolla upp det när jag kommer hem från skolan ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg