Hoppa till innehåll
Anime.se

Letar efter bra j-rock band


Isos
 Share

Rekommenderade inlägg

Då är mitt förslag till dig: High and Mighty Color, helt klart min favoritgrupp som då har en sångerska. Sen hade jag en till på tungan men måste ha tappat den ^^'

 

Men jag tror faktiskt du kommer gilla H&MC, själv tar jag gärna också emot förslag på j-rockband med just sångerskor. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Onmyoza har en manlig och en kvinnlig sångare, de är väldigt bra japansk metal.

 

Danger*Gang är ett ganska punkigt litet band, endast kvinnliga medlemmar.

 

Och Kokushoku Sumire är två gothic lolita klädda tjejer som gör säregen musik.

 

Sen vill jag bara rekommendera mitt favoritband Janne da Arc också. Lite poppigare i sounded, särskilt på vissa låtar, och bara killar men otroligt bra och skickliga musiker. Musik man blir glad av

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Då är mitt förslag till dig: High and Mighty Color, helt klart min favoritgrupp som då har en sångerska. Sen hade jag en till på tungan men måste ha tappat den ^^'

 

Men jag tror faktiskt du kommer gilla H&MC, själv tar jag gärna också emot förslag på j-rockband med just sångerskor. ;)

 

High and Mighty Color skulle nog vara det bästa och första valet att ta en titt på. Mycket bra band som citerade talare skriver. Fred.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...