Hoppa till innehåll
Anime.se

Firefox!? jobbig felsökning eller spyware?


Dread
 Share

Rekommenderade inlägg

ibland när jag använder Firefox, så kommer det upp en sida (som täcker hela skärmen), och en "ruta" där står:

"Ett fel har upstått i Firefox... blablabla... blablabla... villd du låta Eurosafe söka efter felet... blablabla... sökningen är hel gratis

JA NEJ"

 

är inte riktigt säker på ifall det hette Eurosafe, men tror de va de eller nåt liknande.

 

för mig är det typiskt spyware, eller popupfönster, så ja tar Ctrl+Alt+Del, men, om man marker rutan, och trycker Avsl. aktiv. så står det gick inte att avsluta programmet blablabla... firefox väntar på svar från dig... blablabla... ville du avsluta ändån med risk att information förloras"?

JA Nej

 

jag tar ja, ända jobbiga är att alla firefox fönster som är öppna stängs av... och har sökt igenom datorn efter både virus och specifikt spyware med Ad-Aware... upptäckte nu att firefox 2,0 är ute tror ja tar å uppdaterar mitt firefox, vem vet de kanske hjälper.

 

hursomhelst känns som spyware, men hittar inget, förslag (om hur man får bort skiten)? tankar? åsikter? skitsnack?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...