Hoppa till innehåll
Anime.se

Soukou no Strain / S-Strain


Puhiceus
 Share

Rekommenderade inlägg

Jahap ännu en bra serie avslutad.

Gillade slutet men kunde varit lite mer om vad som hände efteråt :S

 

kan bara instämma

 

spoiler för slutet

tycker serien blev lite sämre (taskigt ordval jag vet) när Carries (hette han så) dog, ja menar där försvann varenda romansmöjlighet som fanns... tyckte han tillföre så otroligt mycket till serien... men visst serien var skitbra, men den kunde imo varit fan så mycket bättre, kändes som dem begränsade sig nåt så otroligt!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 53
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Toppskribenter i detta ämne

hm
Jo det är så sant så, det de kunde ha jobbat lite mer på den delen. En annan detalj jag lade märke till är att hon åkte ju ut i sublightspeed i striden... det borde ha gott en längre tid under den, ett par månader, ett år eller fler osv men de andra var helt oförrändrade när de möttes igen. :S
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hm
Jo det är så sant så, det de kunde ha jobbat lite mer på den delen. En annan detalj jag lade märke till är att hon åkte ju ut i sublightspeed i striden... det borde ha gott en längre tid under den, ett par månader, ett år eller fler osv men de andra var helt oförrändrade när de möttes igen. :S

 

hmm

Det har gått en tid tills de hittade henne. Se på deras nya kläder.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...