Hoppa till innehåll
Anime.se

whyyyy


JockeII
 Share

Rekommenderade inlägg

Du kan vara en guru i det japanska språket och ändå inte förstå det där. Troligen klagar den på att du inte har japanska som standard för alla med icke-unicode tecken. Det vill säga kontrollpanelen > regional and language options (regionala inställningar och språk tror jag det blir på svenska) > fliken avancerat > välj japanska i rullningslisten. Om du inte har östasiatiska filer installerat så måste du välja fliken språk > bocka för båda rutorna > i med xp-skivan.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 7 months later...
när man installerar patchen behövdes inget sånt meck för mig, du installerar spelet via patchen, för patchen frågar vart du har installfilerna iirc.

 

Wohoo, fungerade, danke danke! :D

 

Nu är frågan här angående musiken, någon som spelat det och vill uttala sig om vilken musik man bör använda?

 

Musiken som följer med på skivan, EVER AFTER(dock bara 9 tracks, ska jag behålla det 10nde tracket från skivan isåfall?) reproduktionen eller TsukiBako versionen?

 

TsukiBako är bäst enligt mig. :/

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Lol vad är det för gammal pinsam tråd du drar upp. =(

 

haha, såg nu att den var hur gammal som helst, tänkte det var lite konstigt att du undra något sånt så långt efter att den kommit XD

 

Bara kollade igenom de översta trådarna tänkte inte på att kolla datum D:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...