Hoppa till innehåll
Anime.se

Hur ser din WoW character ut?


Solmogen
 Share

Rekommenderade inlägg

Keke mina chars då, har dock sålt de flesta av dom:

 

wowcharsos2.jpg

(60 shaman, 33 druid, 60 rogue, 44 priest...shamanen var min första 60 och första karaktär som jag körde seriös endgaming med ^^ )

 

charsellxi3.jpg

(60 hunter, 47 druid)

 

wowow5.jpg

(60 hunter)

 

elayne2kp8.jpg

(Denna warlock som jag är mest aktiv på just nu, 41 atm hade tänkt dra upp den till 60 innan TBC men orkar inte just nu känner jag, rather trött på WoW :/ )

 

Sen har jag haft några tidigare som jag deletat, typ min första char som var en 40 nelf hunter men så bestämde jag och min kompis oss för att rerolla horde på samma server så vi deletade våra chars.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skulle vara snällt om du skulle kunna ge en lista på dina addons gillar utseendet :D

 

Eftersom jag har lagt av me WoW nu har jag avinstallerat allt inklusive mina addons så de blir svårt att skriva en lista för de va så många,

men jag kommer ihåg att jag använde titanbar, ct_raid assist, Nurfed UI och trinity bars i alla fall, går säkert att hitta nån bättre hotbar mod än trinity för jag har hört att de ska bugga för en del. http://wow.curse-gaming.com/en/files/addons/ går de att hitta de flesta:D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vaddå skällt ut, det minns jag inte :P

 

Elayne, Mayene, Dobraine, Farstrider, Berelain är bara några av mina WoW-namn... ;)

 

Sen så är min kompis sämst på att komma på namn till sina karaktärer så jag har gett han Draghkaar och Balthamel :D

 

För att inte nämna vårat gamla guild vi hade, Tarmon Gaidon! Med samma ranker som i Svarta tornet, och jag var självklart Dragon Reborn(Guild master :> ) XD

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

tycker de e intressant att topicen e hur din wow char ser ut, så passar alla på att skryta me en gillesbild i nån slags instance...mjaja ;>

 

zimah.jpg

 

min rogue här iaf, tänker inte posta alla mina chars, detta är min main numera ^^

 

zimah ud rogue

the moo mafia

sylvanas ftw :>

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...