Gao Skrivet januari 10, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 10, 2007 Är det någon som vet en bra sida där det står när dom kommande avsnitten av bleach kommer?? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Exxus Skrivet januari 10, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 10, 2007 Här kan du se fram till avsnitt 114 , uppdateras med jämna mellanrum Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gao Skrivet januari 10, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet januari 10, 2007 Arigatou gozaimazu (vet inte om det är rättstavat) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timotei Skrivet januari 10, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 10, 2007 Annars finns ju alltid http://- som är en populär sida. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet januari 10, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 10, 2007 Vi får inte länka till [...] tror jag inte :/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timotei Skrivet januari 10, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 10, 2007 Oh, inte? Då har jag missat det helt och hållet. Får man fråga varför? Har sett en del som har länkat till den också så trodde det var okej. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sneakan Skrivet januari 10, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 10, 2007 Oh, inte? Då har jag missat det helt och hållet. Får man fråga varför? Har sett en del som har länkat till den också så trodde det var okej. De e reklam för annat forum om jag minns rätt^.^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timotei Skrivet januari 10, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 10, 2007 Men i http://www.animenewsnetwork.com/ ingår det också ett forum så vad är skillnaden mellan [...] och denna? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet januari 10, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 10, 2007 Nejnej, det är för att [...] listar fansubbare och torrentsidor. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sneakan Skrivet januari 10, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 10, 2007 Nejnej, det är för att [...] listar fansubbare och torrentsidor. mm men de stämmer väl de jag sa också? att vi inte får göra nån sort av reklam för andra forums? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timotei Skrivet januari 10, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 10, 2007 Ah, nu förstår jag. Tänkte inte på det, ber så mycket om ursäkt. Tack för informationen. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet januari 10, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 10, 2007 Nejnej, det är för att [...] listar fansubbare och torrentsidor. och att dem hostar direct download, eller nåt snarlikt om jag minns rätt. och de länkar som finns dit, är nog från äldre trådar, sen innan man "upptäckte" att där var DD.... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet januari 10, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 10, 2007 Nejnej, det är för att [...] listar fansubbare och torrentsidor. mm men de stämmer väl de jag sa också? att vi inte får göra nån sort av reklam för andra forums? Jao till viss del, fast man får självklart länka till seriösa sidor som har ett forum. Vilka seriösa sidor har inte forum i denna tid och dag? (: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg