Hoppa till innehåll
Anime.se

sjukt program


Gao
 Share

Rekommenderade inlägg

Hittade ett riktigt sjukt program http://www.youtube.com/watch?v=QXkHYmvSGas

 

Det går ut på att en japansk person som är helt okunnig i engelska ska läsa upp massa ord räkna o s v på engelska.

Och en klass som kan prata engelska ordentligt ska lyssna på honom och om dom skrattar så får dom stryk :D

 

själv så kunde jag inte sluta skratta åt den dom 3 första gångerna.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag skrattade röven av mig på jobbet av den här. nu tycker alla jag är konstig.

 

 

Tyvär så är jag inte särskilt bra på japanska så jag fattar inte vad han säjer så jag missar väll poängen med det hela. men skrattade vid vissa tillfällen.

 

Men du borde se den här också om du inte redan sätt den

http://www.youtube.com/watch?v=rU5-lTGXMc8&NR

jag skrattade när han skulle ge honom växel när han handlade fast jag inte fattade något :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Den filmen hade jag sett, den är riktigt bra :)

Det finns fler av den tror programmet hette "Don't Laugh" eller något liknande.

Finns en med gymnastik klass, kemi o.s.v.

 

Down Town Gaki heter programmet, bästa programmet någonsin! Speciellt när de är i gymnastiksalen i 24 timmar :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är ett segment ur programmet Downtown no Gaki no tsukai ya arahende!! (programmets hemsida), ett av den populära komikerduon Downtowns program. Det går ut på att deltagarna ska hålla sig för skratt medans någon försöker få dem att skratta.

 

Downtown består av mannen som syns allra först i den infällda rutan, och mannen med rakat huvud. Resten är yngre populära komiker som ofta deltar i Downtowns program. Programmet har fått en del kritik för att vara sadistiskt och ha dålig inverkan på barn. Det har fått extra mycket kritik på sistone i och med att mobbning blivit upmmärksammat i media.

 

Lärarens utstyrsel är en parodi på Gokusen.

 

Killen som läser engelska är Jimmy Ōnishi. Han var komiker tidigare, men blev konstnär istället. Nu är han bara med som gäst i vissa inslag, som det här.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...