Hoppa till innehåll
Anime.se

Sjukt svårt spel, kan någon klara det tro?


Timotei
 Share

Rekommenderade inlägg

Antar att du kör med XP nu.

 

Först sätter du i Windows-skivan sen går du in på kontrollpanelen -> Nationella inställningar och Språkinställningar -> Språk och sen kryssar du i checkboxen där det står "Installera filer för östasiatiska språk" och trycker verkställ.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det jag inte gillar med asiatiska språkstödet är att det blir två extra processer och två extra saker på start-up. Dåligt att man ska behöva ha det när man spenderat massa jobb på att ha minimalt med processer och saker i startup

 

Men din nörd, klaga inte. ;) Spelet är ju jätteroligt och helt klart värt dem där 2 extra proc.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det jag inte gillar med asiatiska språkstödet är att det blir två extra processer och två extra saker på start-up. Dåligt att man ska behöva ha det när man spenderat massa jobb på att ha minimalt med processer och saker i startup

 

Men din nörd, klaga inte. ;) Spelet är ju jätteroligt och helt klart värt dem där 2 extra proc.

 

Men din lurk, bara för att du inte orkar optimera. ;) Har inte installerat asiatiskt språk efter formateringen än, fast känns lite irriterande att se massa fyrkanter när folk här skriver japanska tecken. Men så drar man CTRL-Shift-Esc och ser "Processer: 24" och då blir man glad igen. >_<

Och jag kom aldrig någon vart på det där spelet ändå. :< Då sitter jag hellre och myser med Heroes V. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...