Hoppa till innehåll
Anime.se

Sjukt svårt spel, kan någon klara det tro?


Timotei
 Share

Rekommenderade inlägg

Har gått både vänster, höger och ner. Vänster så kom en katt, vettifan hur man dödar den eller tar sig förbi. Höger så kom pedobear, bara och skjuta honom lite så dog han sen gick man vidare och trillade ner direkt och dog. Och jag gick ner fast på andra sidan så kom man förbi guile ner till ett annat rum fast han följde efter och döda en.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kommer inte förbi första, efter ungefär 100 försök. Den andra grejen från taket har ihjäl mig hela tiden, i sista sekunden. Först trodde jag det skulle vara Columbi ägg-lösningar, men det verkar inte vara det. Man måste helt enkelt över gropen på första hoppet; grejen underifrån kommer upp när plattformen är på väg mot en och saken från taket faller när plattformen är på väg mot en.

 

Om det bara handlar om att hoppa i exakt rätt ögonblick och så, så får han som gjorde spelet spela det själv. Men om det finns ett trick (typ skjuta eller använda någon av pose-knapparna F, N eller vilken det nu var så kan det vara kul att fortsätta.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Okej, han som gjort detta är en sadist.

Går man åt höger och skjuter ihjäl Herr Pedobear ooch fortsätter så åker man ner i verkligheten och dör.

Går man under första fällan (från vänster) förbi Guile och fortsätter åt höger så kan man gå ner till Himlen (rum med spikar överallt - död). Fortsätter man åt höger på åksaken fastnar man också. Fortsätter man nedåt, göger, upp så kommer man till "Under konstruktion" slut.

Mer finns det inte.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Okej, han som gjort detta är en sadist.

Går man åt höger och skjuter ihjäl Herr Pedobear ooch fortsätter så åker man ner i verkligheten och dör.

Går man under första fällan (från vänster) förbi Guile och fortsätter åt höger så kan man gå ner till Himlen (rum med spikar överallt - död). Fortsätter man åt höger på åksaken fastnar man också. Fortsätter man nedåt, göger, upp så kommer man till "Under konstruktion" slut.

Mer finns det inte.

Under konstruktion, skulle det vara efter den är stora nallen som spyr ut giftmoln, eller?

 

zimeon vad är dett "Columbi ägg" du snackar om?

En "aha"-lösning. Folk undrade hur man kunge få ett ägg att stå. Columbus satte ner ägget i bordet så pass hårt att skalet sprack lite, och voilà, det stod. Columbi ägg-lösning är när man tänker lite lateralt och löser ett problem på ett helt annat sätt än man tänkt. Det var lite columbi ägg över att hoppa ner under fällan, till exempel.

 

Har någon kommit förbi grisen? Och kan man spöa den där giftnallen?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Satou jag tycker inte om dig, du gjorde så jag stannade uppe för länge genom att länka till detta onda spel! xP

 

Haha, spelet är riktigt sjukt ^^. Jag har fortfarande inte kommit förbi grisen eller vad det ska föreställa. Pedobear är ju aslätt och ta död på men sen när man går vidare så ramlar man ju bara ner, så jävla meningslöst. Och att gå neråt var bara jobbigt tyckte jag.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Under konstruktion, skulle det vara efter den är stora nallen som spyr ut giftmoln, eller?

 

Menar du nallen ett steg till höger? (vilken man akn ha ihjäl rätt simpelt eftersom rörelseschemat är begränsat)

 

Det fanns ("fanns" eftersom idag det ena är borta...) två 工事中 ställen. Det ena när man klättrade upp för repet av fälla två i rum ett. Den andra om man (från första rummet) gick ner, ner, höger, höger, höger, ner till höger, höger upp. Nu kunde man dock gå till höger till en ny trevlighet:

 

YJBPv6.gif

 

 

Edit:

 

Det andra "under konstruktion"-stället finns kvar:

 

xdTyjj.gif

 

 

Likaså gropen efter björnen:

 

KTQzMN.gif

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jaha, är spelet WIP? Varför i helvete är det då släppt på nätet. Så onödigt.....

 

För att få feedback skulle jag tro. Fanns ju en helt fylld tråd om det (1000 poster) och en ny med några hundra igår när jag kollade.

Var samma sak när en Nanoha-shooter kom; Det fanns något dussin versioner innan 1.0 kom.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...