Hoppa till innehåll
Anime.se

Figurköp


flaskis
 Share

Rekommenderade inlägg

full cast off

...

 

Plötsligt känns det som om jag inte vore en man om jag inte köpte en sån här figur.

Eller hur! Får hoppas den släpps snart så att man kan bevisa hur manlig man är. Givet köp!

 

arcium: Darn. Man skulle nästan kunna tro att det är Jocke och Timotei ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skapar ingen ny tråd om detta men vet någon ifall det existerar Hatsune Miku i figurform som går att få tag på? Jag måste bara ha en snygg Miku figur i min samling. Eller finns det andra saker inom Miku, typ handdukar eller liknande? I NEED!

 

-_-

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skapar ingen ny tråd om detta men vet någon ifall det existerar Hatsune Miku i figurform som går att få tag på? Jag måste bara ha en snygg Miku figur i min samling. Eller finns det andra saker inom Miku, typ handdukar eller liknande? I NEED!

 

:sleep:

 

Är det här Hatsune Miku?

 

HatsuneMiku01_LLarge.jpg

 

Hitta denna Nendoroid version från Good Smile Company.

http://blog.gamersweb.it/post/668616/NENDOROID+Hatsune+Miku+Figure

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har inte sett de på HLJ, går de inte att få tag på därifrån? Jag fattar inte för jag tycker det verkar som om HLJ kommer ut med figurerna mycket tidigare än ToysLogic t ex?

 

Bah, redan slut på ToysLogic alltså. DAAAAAAAAARN! Jag vill ha den där! Den kostade ju inte lite heller :(

 

Du måste hjälpa mig att hitta den på något annat ställe innan den säljer slut helt och hållet arcium! Den första figuren är också redan slutsåld antar jag? Den ville jag ju också ha. Fan, får väl kolla på eBay i framtiden då antar jag.

 

1999.co.jp verkar ha kvar, vågar man köpa från dem?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Aha, på så vis. Hur fan skall jag lyckas vara vaken kl 06 imorgon. Får väl se om jag har möjlighet helt enkelt. Toys Logic känns som ett säkrare val än den andra sidan hur som helst, speciellt eftersom ni andra har handlat från siten tidigare.

 

Vad är det som gäller, är det betalning direkt vid pre-order eller chargar de kortet precis innan de skickar iväg?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har beställt på HLJ och tycker dom är lite sisådär men dom funkar iaf!

 

Angående pre-order(jag antar att du menar toyslogic?) så tar dom 10% betalt om du använder dig av paypal vad jag har hört. Jag har själv lagt 2 pre-orders men inte genom paypal utan kreditkort och då drar dom när dom skickar.

 

-_-

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...