Hoppa till innehåll
Anime.se

Figurköp


flaskis
 Share

Rekommenderade inlägg

Som du säger, HLJ är i Japan, och har varit som företag i över 10 år, så dom har nog kontakter som gör att dom är tidiga tror jag.

Stativ till kameran kan vara lite bökigt, men kanske bra vid vissa tillfällen ute. Jag har fem figurer förbokade varje månad januari till juni, men mars är det bara två.

 

Fick den här tidningen(dengeki moeoh december2007) idag(fredag) som jag beställde från archonia.

 

IMG_3649Small.jpg

 

IMG_3651Small.jpg

 

IMG_3655Medium.jpg

 

IMG_3659Medium.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Så har jag då äntligen fått hem min första figur. Mai från Kanon. Och jag är riktigt nöjd, tjejer med vapen och attityd slår liksom aldrig fel.

 

AXsizIQAZ.jpg

 

mswoGgKtU.jpg

 

Och så den obligatoriska bilden

hckmWCtOX.jpg

Fler bilder vågade jag mig inte på då Mai fick något i blicken efter den där.

 

Gjorde beställningen på HLJ och är riktigt nöjd med deras service.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Snygg! Jag vill få tag på en Mai ocks, men då ska det vara figuren där Mai crouchar med svärdet.

 

HLJ är faktiskt riktigt bra. De är stabila, och man får sina saker inom acceptabel til. Toyslogic kommer jag nog sällan att beställa om, om möjligt pga deras större utbud.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Betyder det att båda finns i lager? Nåja, får vänta med tills senare med att köpa de oavsett men skall spara sidan. Vill få Horo och Needa innan jag beställer något mer. Blir så jävla mycket pengar fort :D

 

Imorgon hämtar jag ut första Shuraki-boxen och Haruhi för övrigt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...