Hoppa till innehåll
Anime.se

One Piece.


Vaan
 Share

Rekommenderade inlägg

Hej.

 

Jag har blivit intresserad utav One Piece animen och jag undrar var man kan köpa det, jag har kollat runt på olika sidor men där har dom oftast bara ett par delar i animen tex 1-26 osv eller så är vissa dubbade till engelska som jag inte gillar alls:)

Om ni vet nån sida där man kan köpa hela serien så skulle jag vara väldigt tacksam för det. Språket ska vara på japanska och engelsk text helst.

 

Jag har hittat en sida där One Piece finns och det är http://www.meganimedvd.com

Men dom har bara upp till 206 tror ja, så vet jag inte riktigt hur sidan är. Är det nån här som har köpt därifrån? Ifall det är bara skräp t ex nerladdning osv.

 

Rätta mig om jag har fel, men det ska väl finnas 298 episoder? Eller finns det mer? Och finns alla på dvd?

 

Jätte tacksam om ni länkar ett par sidor där jag kan köpa hela serien, det ska vara seriösa sidor också. :)

 

Mvh

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Till att börja med så köp aldrig något från den affären.

Den första slumpade varan jag kollade på (allt besynnerligt markerat):

 

Gift ~ Eternal Rainbow

 

Format: 2-DVD Boxset, Photo

Region Code: All Region DVD

Episodes: 1-12

Audio: Japanese

Subtitles: English/Chinese/Off

Total view time: 12 x 25 min

Product Code: DVD-H2397

 

Retail Price: $40.00

Our Price: $17.99

 

Om det inte är uppenbart ännu...:

 

 

4X5q8G.gif

 

 

 

Jag vet inte hur mycket av One Piece som finns på laglig DVD, men kolla någon seriös affär som pacific-dvd eller amazon.com eller tråden http://www.anime.se/forum/viewtopic.php?t=4553

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Så vitt jag vet finns endast den amerikanska dubbade och editerade versionen ute på DVD. Åtminstånde utanför japan. Jag har inte heller hört talas om några planer att släppa orginal-versionen. Men det ska nog inte vara allt för svårt att hitta avsnitten fan-subbade på internet. 4Kids lär ju ändå inte bry sig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

One Piece finns typ bara som bootleg om man inte vill ha 4kids utgåva.

Ett annat alternativ är att beställa de japanska utgåvorna. Jag har hört att de ofta har engelsk text, men man får betala ganska mycket för dom.

Andra alternativet är ju attt ladda ner avsnitten.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...