Hoppa till innehåll
Anime.se

Lite bilder (obs! naket)


ebba
 Share

Rekommenderade inlägg

Jag gillar verkligen din stil ebba, riktigt snygga bilder du har där! Alltid kul att se vad du laddar upp, och de lite mer bisarra bilderna så som ditt fattiga tablet försök tilltalar mig verkligen. Me likes! ^^

 

Har du prövat göra en succubus nån gång? Den första av dessa ser iaf ut som en, vilket är positivt i sig då jag gillar succubi. :)

 

Ha så kul under resan, planerar själv att tågluffa i europa med några kompisar om en sisådär 2 år.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 9 months later...
  • 2 months later...

Gillar proportionerna på första och stilen på sista. Du har sinne för fysik och dimension. Utvecklar du din stil ytterligare tror jag att det kan bli väldigt grymt och orginellt. Och naket är alltid trevligt! :D

 

Försöker hitta tid och inspiration att återuppta mitt eget tecknande (har knappt hållit på alls sen jag slutade skolan), men med tanke på att musiken tagit upp så stor del av min fritid har det mest blivit bandlogos och diverse enklare concept art på senaste tiden...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...