Hoppa till innehåll
Anime.se

Forumträff, ngn som är intresserad tro?


Är du intresserad av forumträff i Sthlm?  

78 medlemmar har röstat

  1. 1. Är du intresserad av forumträff i Sthlm?

    • Ja
      33
    • Kanske...
      30
    • Nej
      15


Rekommenderade inlägg

kan kanske komma om jag har tid och orket eller ens pengar att åka luffar tåg ;)

 

finns d bågon kanske lista?

 

bor ju trotsallt bara 8 mil från sthlm

 

hehe ta cykeln...=)

 

men jag tror ja ligger i samma sits...har inte fått pengar i till mitten av agusti...=( och tid vete fasen om ja har igentligen heller...men det kanske blir på en helg? eftersom jag jobbar och så...vill inte ta ledigt riktigt än..=) men om det passar för alla andra så skit i mig isf..=) så får ja ta och komma med på nästa träff isf...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 156
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Toppskribenter i detta ämne

kan kanske komma om jag har tid och orket eller ens pengar att åka luffar tåg ;)

 

finns d bågon kanske lista?

 

bor ju trotsallt bara 8 mil från sthlm

 

hehe ta cykeln...=)

 

men jag tror ja ligger i samma sits...har inte fått pengar i till mitten av agusti...=( och tid vete fasen om ja har igentligen heller...men det kanske blir på en helg? eftersom jag jobbar och så...vill inte ta ledigt riktigt än..=) men om det passar för alla andra så skit i mig isf..=) så får ja ta och komma med på nästa träff isf...

 

cyckel.. jojo cyckla på motorvägen då eller :D

 

jo det är så att ja fyller år i augusti o vi skulle åka bort nån vecka i augusti också så det är därför ja kanske kan. annars kommer ja på den andra också :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skulle gärna komma , bero på när/plats/ och vad man ska ta med. Helst drogfritt tycker jag

 

Isåfall får ni skynda er om ni tänker ha de nu, ajg börjar skola 16 augusti typ :P. Varför inte ta de typ 6-8 augusti då det är animemässan i Sthlm? eller varför inte mot Höstlovet som man får runt alla helgon? Om alla här inne har höstlov samma vecka så kanske det går. Känner mig så ensam om man kommer till Sthlm.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tänk om alla skulle ha kniv med sig...det skulle ta 3 sek efter att jag sett dig Petus sen skulle du ligga där, alldeless blodig!!

 

Haha!

skojja....antar att han har lust att följa med, om inte vet jag inte om det går... :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om man skulle träffas så skulle de passa in i

 

TOKYO STYLE IN STOCKHOLM AUGUST 5 -10

A celebration of Japanese contemporary culture and urban lifestyle.

120 venues & exhibitions - 100 events - 200 arriving creators - 85 partners"

 

eller 6-8 augusti Draken nå slags Animemässa i Sthlm. Sure, bara om någon hämtar mig i Arlanda så kommer jag på momangen. Dessutom så tycker jag att Admin's borde vara med i denna spekulation. Dom kanske borde fixa Tv apparater ,Dvd spelare osv. Kan gärna ta med mig en hel del filmer . Har inte så många anime filmer men ändå. Det är synd att jag upptäckte denna sida så sent.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Menar du "Admins" eller "Moderatorer" - Det finns bara en Admin på detta forum, och jag vet inte huruvida han har dem resuserna till att ta med sådant. Moderatorer är som du och jag. Inget spec alltså.

 

5-10 Augusti låter visserligen jävligt nice, men som många sagt så ska det tydligen vara svårt att komma till sthlm då.

Jag kommer hem från Bulgarien den 4e, så för mig blir det lite småjobbigt. Min njure kommer inte vara i sitt bästa skick när jag kommer hem. :S

 

Annars kan vi skjuta på det till September eller så, det är ingen brådis för min del iaf.

 

Jag skulle vilja föra denna diskussion med alla som är villiga att komma på IRC, eller dylikt. Det känns som att det blir väldigt svårt att diskutera ett datum på detta vis. Fast å andra sidan löser det sig alltid.

 

Mera tips på datum!

 

Yrat: Plats = Sthlm ^^ Mer än så vet vi inte. - Jag lägger till dig på listan.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har bara en liten invändning. > .>;

 

Om man träffas under Tokyo Style, så träffas man nog inte så mycket egentligen. För jag skulle gissa att folk ränner omkring åt olika håll för att titta på saker, mmhm. :o?

 

Men iaf.

 

Kaboki: Yeah. Perfekt ställe. Det borde väl alla känna till och så? :3

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag vet faktiskt inte var sfbokhandeln ligger, men har aldrig haft probs med att hitta till platser förut så. Det låter bra.

 

Tid, får diskuteras som sagt, men det är rätt många nu, så om alla skriver ngt datum som kan vara lämpligt så kan man kompromissa.

 

Jag kan iaf i mitten av augusti -> (och frammåt alltså)

 

grunt: Har man lite cash och lite vilja så går det alltid. Fast jag förstår dig...

 

Kaboki, lägger till dig i listan.

grunt, vänter lite med dig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hmm...har börjar känna mig tveksam till att kunna komma...vill inte åka helt själv och har inte hittat någon kompis som vill följa med...och...aahh...känner att jag vill men att jag kommer att tappa bort mig på halva vägen elle nåt...(dom gånger ja har åkt utanför en tie mils omkrets ifrån hjo är tyvärr lätträknade) så jag kan kanske kan komma om jag hittar någon som följer med...tycker det är faan att komma med förslaget och sen inte kunna komma...=(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Klart du kan komma, bara det att du känner dig tveksam om du hittar osv, som du själv sa. Och det tror jag inte ska vara några problem... Att åka hit till sthlm är nog det mindre problemet, och väl här skulle jag kunna möta upp dig på perongen om det skulle vara så. Bara utväxla telenr osv, så löser det sig ska du se.

 

Du gör självklart som du själv känner, men det vore roligt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...