Hoppa till innehåll
Anime.se

Manga Media


john_f
 Share

Rekommenderade inlägg

Hej!

 

Jag heter John och jag håller på att hjälpa Manga Media med att få folk att göra en undersökning om vad svenska läsare tycker om deras mangatidningar och om manga i allmänhet. Resultatet av undersökningen ska hjälpa de att anpassa sin verksamhet i framtiden så att de verkligen kan tillfredställa alla svenska mangafans behov. Skulle du vara intresserad av att göra undersökningen? Isåfall är det bara att gå in på http://web.easyresearch.se/s.asp?WID=69 ... d=98273726 och fylla i en enkel enkät. Det tar bara några minuter och som tack för hjälpen lottar de ut mangaböcker.

 

Obeservera, undersökningen är till för dem som är minst 15 år!

 

John

För Manga Media

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tyvärr blev jag lite "amen kom IGEN nu" när jag fick frågan "vart i Sverige bor du?"

 

Jag fick lust att svara "därt". Eventuellt "lite åt nordöster".

 

"Vart" är en riktning. Det heter "var bor du?"

 

Och vad skulle jag svara på "pluggar du eller skulle du vilja lära dig japanska?" (Ja/Nej men jag vill/Nej inte intresserad/Vet inte). Om man redan kan japanska, då? :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...