Hoppa till innehåll
Anime.se

En viktig fråga till alla otakus.


Zassim
 Share

Rekommenderade inlägg

Samt var det ligger, jag är inte mycket för merchandise i stort, men nåt då och då skulle jag kunna tänka mig, sen finns det andra här på forumet som jag tror bestämt lever på nudlar för allt dem gör är att beställa merchandise.

 

Fast även om alla skriver att dem köper grymt mycket här så, kommer vi från ganska sprida ställen i det stora hela (även om 08or tycks dominera för tillfället), och då blir det svårt för en detaljhandel att klara sig. Undantaget skulle väl vara ifall det är en onlinestore med ordentliga bilder etc på alla försäljningsobjekt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Beror som det sagts innan på hur nära det skulle ligga isf, och självfallet vad priset på sakerna skulle ligga på i jämförelse med andra butiker.

Men om det var bra pris, och det låg i eller söder om sthlm så skulle jag antagligen besöka butiken när jag har pengar.

 

Dock är jag en pure otaku, och jag har inget jobb, så pengarna rullar inte riktigt in så fort som jag skulle vilja att de gjorde ^^;

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om följande kriterier uppfylls:

- Rimliga priser

- Tillräckligt nära

- En atmosfär som tilltalar mig, d.v.s ingen leksaksbutik eller en butik som säljer tonvis med gothic-prylar som till exempel Helges Håla i Växjö. (Nej, jag har inget emot dessa människor. Jag vill helt enkelt bara inte vistas i en butik som är full av dem.)

 

Så skulle jag spendera mycket tid och pengar där.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...