Hoppa till innehåll
Anime.se

Ny medlem som vill ha anime-vänner!


sverkerx
 Share

Rekommenderade inlägg

Hej hej!!

Jag skapa nyss konto här på sidan ^^

Jag älskar anime som alla ni andra, mest Miyazakis filmer och Angelic Layer är favoriten. Manga, tvspel och sånt med. Älskar sushi. Så vill jag flytta till Tokyo om några år, har varit där och det är en riktigt häftig stad!

 

 

Finns det folk som man skulle kunna lära känna och hänga med föresten? Jag har nyss flyttat ner till Skåne för en utbildning. Ängelholm för att va exakt.

 

Bara att maila om ni tycker d e kul :D

hörs, Sverker L

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skåne av alla ställen ^^ Passa dig för dreadisen annars kommer han tvinga med dig i hans arme bestående av honom som heter Death to 08or ^^

 

 

 

Peace

 

shhh... jag har faktiskt gjort det lättare för 08or i skåne, eller håller på att göra det, så sprid inte falska rykten. Jag ska bara upp på Hallandsåsen och sätta upp den, en skylt om att man måste köpa licens för att få lov att skjuta dem när man korsar gränsen till skåne...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hej hej!!

Jag skapa nyss konto här på sidan ^^

Jag älskar anime som alla ni andra, mest Miyazakis filmer och Angelic Layer är favoriten. Manga, tvspel och sånt med. Älskar sushi. Så vill jag flytta till Tokyo om några år, har varit där och det är en riktigt häftig stad!

 

 

Finns det folk som man skulle kunna lära känna och hänga med föresten? Jag har nyss flyttat ner till Skåne för en utbildning. Ängelholm för att va exakt.

 

Bara att maila om ni tycker d e kul :D

hörs, Sverker L

 

Angelic Layer äger! Ser tillbaka på den anime'n med sådan skön nostalgi :), hoppas du tycker om vårat lilla forum och hittar vännerna du söker här.

 

no offence men, hade inte vi msn samt presentationstråden för sådant här? men, det är klart, alltid roligt med fler trådar...

 

Äsch, bara kul med sådana här poster ibland! ADMIN HAR TALAT! :)

 

Nu kryper jag ner i min lilla bakis bunker igen! >_

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skåne av alla ställen ^^ Passa dig för dreadisen annars kommer han tvinga med dig i hans arme bestående av honom som heter Death to 08or ^^

 

 

 

Peace

 

shhh... jag har faktiskt gjort det lättare för 08or i skåne, eller håller på att göra det, så sprid inte falska rykten. Jag ska bara upp på Hallandsåsen och sätta upp den, en skylt om att man måste köpa licens för att få lov att skjuta dem när man korsar gränsen till skåne...

 

I see a new title coming! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skåne är inte så långt från mina hemtrakter... Bor i Blekinge, precis vid gränsen till skåne. Typ på swedenrock-området =)

Och där borta bor inte många animenördar! så är jag i sverige trillar jag nog gärna över till "andra sidan" =)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...