Hoppa till innehåll
Anime.se

Min dator:


Sou-l
 Share

Rekommenderade inlägg

Jag har inte använt Ubuntu så länge så jag behövde hjälp. När jag försöker stänga av datorn så trycker jag på ikonen där uppe och det kommer fram: "Logga ut", "byt användare" och lås skärmen, men inte stäng av datorn. Vad beror det på och hur kan jag få stänga av datorn knappen med? :)

 

http://www.howtogeek.com/wp-content/upl ... window.png

 

Jag har det som är uppe, men inte nere. Jag hade allt innan fast jag tror min lillebror har fifflat lite med inställningarna, kan nån vara snäll och hjälpa mig? Jag vet inte om det här är rätt tråd jag skulle skriva i, så snälla lås inte tråden, flytta bara på den. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

antagligen har han tagit bort dem... ja, det går, fast tror man måste vara lite mer hightech på linux för att lyckas så ja det när nog bara en inställning han har ändrat.

Var nu väldigt länge sedan jag använde ubuntu så kan inte svara mer än så, bättre att fråga på ubuntus forum, de är proffs där tbh.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...