Hoppa till innehåll
Anime.se

Warcraft 4


Dread
 Share

Kommer det?  

10 medlemmar har röstat

  1. 1. Kommer det?

    • Ja
      7
    • nej, förstör World of warcraft och kommer därför aldrig
      3


Rekommenderade inlägg

Bliizzard har inte sagt att warcraft 4 ska komma, däremot har dem sagt att det wc4 kommer utnyttja sig av samma system som det är tänkt att starcraft 2 ska använda. Nämligen dela upp spelet i tre delar, en campaign för varje ras. Vilket mer eller mindre betyder att de har börjat på warcraft 4, om än på väldigt tidigtstadie fortfarande.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Mystisk poll då det är WoW som förstör.

 

instämmer, men man måste ju se det från wow-sidan. Om de fortsätter med storyn i ett strategispel, så hamnar de i en situation där antingen strategispelet återger allt som inträffer i wow, eller att wow återger strategispelets story i kommande expansioner. Eller att Wows story helt stannar av.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har inte tänkt så mycket på om det kommer eller ej men jag skulle inte tacka nej om det kommer. Warcraft 3 är ett av de få dator spel som jag har klarat ut de senaste åren eftersom jag har en tendens att tröttna på de flesta ungefär halvvägs in i spelet. Dock verkar det lite skumt om de nu delar upp spelen i olika delar, känns som att de försöker mjölka ut så mycket pengar som möjligt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har inte tänkt så mycket på om det kommer eller ej men jag skulle inte tacka nej om det kommer. Warcraft 3 är ett av de få dator spel som jag har klarat ut de senaste åren eftersom jag har en tendens att tröttna på de flesta ungefär halvvägs in i spelet. Dock verkar det lite skumt om de nu delar upp spelen i olika delar, känns som att de försöker mjölka ut så mycket pengar som möjligt.
Wörd!

 

Det är så sant när det kommer till spel.

 

Dock så WoW är ju så enormt dåligt (Väntar på flamers) att det inte är sant. Dock måste dom ju tjäna pengar och då är det ju alltid populärt att tjäna pengar just på saker som dom vet fungerar. Det är därför allting alltid får så många uppföljare idag. Det har blivit en trend.

 

Jag hoppas dock inte att det blir någon uppföljare. Jag vill se en ny generation av spel som förhoppningsvis etablerar sig något...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Dock så WoW är ju så enormt dåligt (Väntar på flamers) att det inte är sant.

 

Du kommer få flames om du inte åtminstone skriver varför du tycker att det är dåligt. Själv tycker jag att WoW var rätt skoj fram tills expansionen, sedan vart det mest att man skulle börja om på nytt. Vilket jag inte alls orkade med. Om wc4 då. Har aldrig riktigt fastnat för något strategi spel men hade tänkt att ge sc2 en chans. Skulle man gilla det så finns chansen att även att ett kanske då kommande wc4 skulle få sig en chans. Men det verkar ju vara rätt långt fram i tiden om det nu skulle komma.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...