Hoppa till innehåll
Anime.se

Hjälp!


Slajmost
 Share

Rekommenderade inlägg

Faktum är att hon inte måste ta det negativt. Jag har själv en tjej som jag tycker mycket om som jag gärna hade haft ett förhålalnde med, och det vet hon. Jag har sagt till henne att jag gillar henne och det gjorde jag när hon hade en pojkvän hon tog det som en komplimang bara.

 

Sen när de gjorde slut så blev det inget mellan oss ändå och sen fick hon en ny pojkvän istället. Så nu kan jag istället skämta lite med henne när vi träffas och fråga om det inte är min tur snart och sånt och hon bara skrattar. Även om jag säger det som ett skämt så hoppas jag att hon någon gång ska se mig på ett annat sätt än som en kompis och hon vet om att det är precis det jag vill med det fungerar väldigt bra mellan oss på ett kompis plan när vi väl träffas som tyvär inte e så ofta numer.

 

Så du behöver inte ha någon gömd baktanke med att lära känna henne. Vill du låta det vara osagt att du är intresserad av henne så låt det vara det men de flesta tar det nog som en komplimang om någon säger att de är intresserade av en, det hade jag gjort iaf.

Det må ses som en komplimang att någon är intresserad, men jag garanterar dig att de allra flesta tycker det är jäkligt creepy med en gam som sitter och bara väntar på att hennes förhållande ska ta slut.

 

Personligen så talar jag ju nu från andras åsikter i frågan, men jag låter den här bilden (med en annan känd forumit längst ut till vänster) få svara på din attack.
Shopped, pixels, etc.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 56
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Toppskribenter i detta ämne

Det må ses som en komplimang att någon är intresserad, men jag garanterar dig att de allra flesta tycker det är jäkligt creepy med en gam som sitter och bara väntar på att hennes förhållande ska ta slut.

 

Sådant beror ju helt och hållet på hur den intresserade beter sig. Nyckeln i det hela är att vara lite känslig för att uppfatta om tjejen/killen i fråga gillar uppmärksamheten eller ej. Det är även bra om man kan läsa situationen lite och "fatta" när det är okej att faktiskt göra något åt sina känslor, samt när det inte är det. I värsta fall, fråga rakt ut. Det kan ju hända att även tjejen försöker var finkänslig och inte riktigt vågar säga till.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det må ses som en komplimang att någon är intresserad, men jag garanterar dig att de allra flesta tycker det är jäkligt creepy med en gam som sitter och bara väntar på att hennes förhållande ska ta slut.

 

Nu menade jag inte direkt att man skulle vara en gam och vänta ut någons förhållande. Man kan väl träffa andra personer ändå även om man har ett fortsatt intresse för någon.

Det är faktiskt möjligt att vara intresserad av mer än en person samtidigt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 year later...

Jag behöver hjälp angående ett datorproblem.

 

Jag har en dator som kör Windows XP Media Center Edition 2005 och den senaste dagen har ett problem dykt upp. När jag väljer att stänga av datorn startas den om istället. Värt att notera är att jag dammsög datorn från damm igår men jag var försiktig när jag dammsög den. Någon som vet hur jag kan lösa problemet?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag behöver hjälp angående ett datorproblem.

 

Jag har en dator som kör Windows XP Media Center Edition 2005 och den senaste dagen har ett problem dykt upp. När jag väljer att stänga av datorn startas den om istället. Värt att notera är att jag dammsög datorn från damm igår men jag var försiktig när jag dammsög den. Någon som vet hur jag kan lösa problemet?

 

Testa med Systemåterställning? Kan vara en inställning som blivit konstig.

 

Har du otur kan det vara en krets som blivit förstörd ;/

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har upptäckt nu efter ett par testningar att datorn bara startar om sig om man loggar in på en annan användare än min egen (finns 4 användare på datorn). Ska testa att skapa en ny användare och se vad som händer.

 

EDIT: Att skapa en ny användare hjälper inte. Fortfarande fungerar det bara att stänga av datorn från min egen användare. Mycket skumt!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...