Blå Skrivet juni 5, 2010 Anmäl Share Skrivet juni 5, 2010 Nej, fortfarande inte Black Lagoon. :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet juni 6, 2010 Anmäl Share Skrivet juni 6, 2010 Black Lagoon? :D Kanske Ghost Hound, ser lite spökigt ut + hund... nej jag har fortfarande inte sett den. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blå Skrivet juni 6, 2010 Anmäl Share Skrivet juni 6, 2010 Inte Ghost Hound heller. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juni 6, 2010 Anmäl Share Skrivet juni 6, 2010 Kanske den däringa Heliga smeden? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blå Skrivet juni 6, 2010 Anmäl Share Skrivet juni 6, 2010 Nej, kan ni inte på den här bilden nu så ger jag er svaret innan 14.00. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet juni 6, 2010 Anmäl Share Skrivet juni 6, 2010 Tales of Vesperia? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blå Skrivet juni 6, 2010 Anmäl Share Skrivet juni 6, 2010 Där satt den. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet juni 6, 2010 Anmäl Share Skrivet juni 6, 2010 Heh, satt ett tag innan den där bilden och funderade om det fanns ett par tvillingar i Tales of the Abyss. Var inte så fel ute som jag trodde ändå. Nu blir det sen romantisk solnedgång vid kusten: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Misho Skrivet juni 6, 2010 Anmäl Share Skrivet juni 6, 2010 Here and There, Now and Then? :S fast omvänt.... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet juni 6, 2010 Anmäl Share Skrivet juni 6, 2010 Löve Hïna? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet juni 7, 2010 Anmäl Share Skrivet juni 7, 2010 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet juni 7, 2010 Anmäl Share Skrivet juni 7, 2010 Kaleido Star. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet juni 7, 2010 Anmäl Share Skrivet juni 7, 2010 Saya har koll på sina anime-rumpor (så försök inte skylla det på något annat så som trapetsen, kostymerna eller det håret). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet juni 7, 2010 Anmäl Share Skrivet juni 7, 2010 anime-rumpor Jag tänkte ta Black Lagoon först men så kul ska vi inte ha det... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet juni 8, 2010 Anmäl Share Skrivet juni 8, 2010 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juni 8, 2010 Anmäl Share Skrivet juni 8, 2010 Sora no Manimani? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet juni 8, 2010 Anmäl Share Skrivet juni 8, 2010 Ingalunda. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blå Skrivet juni 8, 2010 Anmäl Share Skrivet juni 8, 2010 Kurokami? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Misho Skrivet juni 8, 2010 Anmäl Share Skrivet juni 8, 2010 Första bilden kommer jag definitivt inte ihåg, andra är ju rätt standard i anime men tredje...Myself,Yourself? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet juni 9, 2010 Anmäl Share Skrivet juni 9, 2010 Första bilden kommer jag definitivt inte ihåg, andra är ju rätt standard i anime men tredje...Myself,Yourself? Det är korrekt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Misho Skrivet juni 9, 2010 Anmäl Share Skrivet juni 9, 2010 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juni 9, 2010 Anmäl Share Skrivet juni 9, 2010 Moyashimon~ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pthia Skrivet juni 9, 2010 Anmäl Share Skrivet juni 9, 2010 Gintama? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Misho Skrivet juni 9, 2010 Anmäl Share Skrivet juni 9, 2010 Fan ta Sceleris! Skulle gått ännu djupare in i någon skog eller något :D Sceleris tar bollen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juni 9, 2010 Anmäl Share Skrivet juni 9, 2010 >:3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg