Voffe 85 Anmäl inlägg Skrivet oktober 28, 2012 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Volbla 312 Anmäl inlägg Skrivet oktober 28, 2012 Kill me Baby? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Sceleris 1 589 Anmäl inlägg Skrivet oktober 28, 2012 Eller kanske Acchi Kocchi. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Voffe 85 Anmäl inlägg Skrivet oktober 28, 2012 Volbla kniper den. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Voffe 85 Anmäl inlägg Skrivet november 5, 2012 Babump. Psst! Volbla! Det är din tur! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Volbla 312 Anmäl inlägg Skrivet november 6, 2012 Psst! Volbla! Det är din tur! Jamen det är det ju Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Sceleris 1 589 Anmäl inlägg Skrivet november 6, 2012 Ja, det tör väl vara Yoiko. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Volbla 312 Anmäl inlägg Skrivet november 6, 2012 Det tör. Jag var rädd för att Sceleris skulle ta den, men det var det enda jag hade på lager som inte är välkänt av alla i världen Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Sceleris 1 589 Anmäl inlägg Skrivet november 6, 2012 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Voffe 85 Anmäl inlägg Skrivet november 6, 2012 IS: Infinite Stratos? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Sceleris 1 589 Anmäl inlägg Skrivet november 6, 2012 Voffe tog den istället för Dread! Hah! Rätt. Bollen till jycken igen. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Dread 47 Anmäl inlägg Skrivet november 7, 2012 Voffe tog den istället för Dread! Hah! Rätt. Bollen till jycken igen. Jag hatar dig. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Sceleris 1 589 Anmäl inlägg Skrivet november 7, 2012 Jag hatar dig. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Voffe 85 Anmäl inlägg Skrivet november 8, 2012 Den där Scellan, alltså. Retar Dread och kallar andra för skällsord... "Någon borde sätta honom på sin plats!" Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
ainthesweet 0 Anmäl inlägg Skrivet november 8, 2012 Hotarubi no Mori e? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Voffe 85 Anmäl inlägg Skrivet november 8, 2012 Korrekt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Ryssen 2 Anmäl inlägg Skrivet november 8, 2012 ninja'd Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
ainthesweet 0 Anmäl inlägg Skrivet november 12, 2012 Ursäkta väntan, glömde helt bort mig! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Dread 47 Anmäl inlägg Skrivet november 12, 2012 Jag tror det är gintama Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
ainthesweet 0 Anmäl inlägg Skrivet november 13, 2012 Så klart det är! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Dread 47 Anmäl inlägg Skrivet november 13, 2012 tar denna i brist på fantasi Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Sceleris 1 589 Anmäl inlägg Skrivet november 13, 2012 Eeeeuhhhäääh... Captain Tylor? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Dread 47 Anmäl inlägg Skrivet november 13, 2012 Icke captain tylor Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Sceleris 1 589 Anmäl inlägg Skrivet november 13, 2012 Gundam 0083: Stardust Memory? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Dread 47 Anmäl inlägg Skrivet november 13, 2012 Du får allt gissa lite bättre än så innan du tar denna Sceleris! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter