Hoppa till innehåll
Anime.se

Gissa animen


Gogo
 Share

Rekommenderade inlägg

Jag har inte ens sett Carole & Tuesday, praktiskt taget bara promobilden (den som används på Wikipedia), men… jag vet inte, det var något som fick in mig på det spåret. Först tänkte jag att det var en skejtaranime (typ Sk8 the Infinity, det är väl en skejtaranime?), sen såg jag att det var ett sånt där åkhjul. Då är den förmodligen inte mer än 5 år. Hjulen finns redan, men det ska nog ändå kännas lite scifi, så då är det förmodligen scifi. Hudfärgen på benen ser lite mörk ut, och med tanke på vinkeln är det förmodligen en huvudperson. Då kom jag ihåg att en av tjejerna i den där serien jag inte sett ännu av Shinichirō Watanabe var svart, och hade typ rödrosa kläder. CarolCarole? Carole &Carole & Tuesday?

…tänkte jag.

gissaanimen.jpg

“Du trodde att du la upp en säker bild?
HAI-YA! Nu ligger du på mattan!”

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Planet with

äntligen hittade jag den, efter tredje bilden så tänkte jag på denna serie då jag kände igen maid flickan på bilden men var inte 100% säker då och samtidigt så kom jag inte ihåg vad seriens namn var men nu med fjärde bilden såg jag att det var den jag tänkte på och gjorde ett nytt försök att hitta serien så jag kan gissa på den.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

3 timmar sedan sa Smaruc:

Planet with

äntligen hittade jag den, efter tredje bilden så tänkte jag på denna serie då jag kände igen maid flickan på bilden men var inte 100% säker då och samtidigt så kom jag inte ihåg vad seriens namn var men nu med fjärde bilden såg jag att det var den jag tänkte på och gjorde ett nytt försök att hitta serien så jag kan gissa på den.

FEL!

…hade jag sagt om du inte hade RÄTT!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Sceleris changed the title to Gissa animen

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...