Pihlan 2 Anmäl inlägg Skrivet december 30, 2021 Ichigo Marshmallow? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
wilfried 140 Anmäl inlägg Skrivet december 30, 2021 Rätt! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Pihlan 2 Anmäl inlägg Skrivet december 31, 2021 Asch, jag blir nog aldrig någon ny Henri Cartier-Bresson, fick några personer mellan mig och huvudpersonen igen! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Sceleris 1 589 Anmäl inlägg Skrivet januari 3 Vänta nu… Är det The Paper som anfaller det där flygplanet? Är det Miss Deep som speglas i fönstret!? Är det Read or Die?! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Pihlan 2 Anmäl inlägg Skrivet januari 4 7 timmar sedan sa Sceleris: Vänta nu… Är det The Paper som anfaller det där flygplanet? Är det Miss Deep som speglas i fönstret!? Är det Read or Die?! Helt korrekt! Tråden till Sceleris. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Sceleris 1 589 Anmäl inlägg Skrivet januari 4 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Sceleris 1 589 Anmäl inlägg Skrivet januari 5 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Klona 296 Anmäl inlägg Skrivet januari 5 Tycker jag känner igen karaktären men om det är från en serie/film som jag sett eller inte kan jag inte svara på. Drar till med Kara no Kyoukai. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Sceleris 1 589 Anmäl inlägg Skrivet januari 5 (redigerade) 7 timmar sedan sa Klona: Kara no Kyoukai. Nej, inget så tjusigt. Red.: Åsså bild. Redigerad januari 5 av Sceleris Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Sceleris 1 589 Anmäl inlägg Skrivet januari 6 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Sceleris 1 589 Anmäl inlägg Skrivet januari 6 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
wilfried 140 Anmäl inlägg Skrivet januari 6 Nurarihyon no Mago? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Sceleris 1 589 Anmäl inlägg Skrivet januari 6 1 timme sedan sa wilfried: Nurarihyon no Mago? Jorå! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Sceleris 1 589 Anmäl inlägg Skrivet januari 11 Kenja no Mago. 😔 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
wilfried 140 Anmäl inlägg Skrivet januari 11 Rätt Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Sceleris 1 589 Anmäl inlägg Skrivet januari 11 “Ja… Jag fick bollen! All denna animegissningsmakt, endast i mina händer!” Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Sceleris 1 589 Anmäl inlägg Skrivet januari 12 “Så där! Jag var tvungen att jobba övertid för det, men nu har jag en animegissningsbild jag kan vara stolt över.” Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Sceleris 1 589 Anmäl inlägg Skrivet januari 12 NEON GENESIS BENRANGELION Ha! ha ha, ha… haa... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter