Igyou_Hime Skrivet mars 26, 2009 Anmäl Share Skrivet mars 26, 2009 Jag säljer denna skoluniform i storlek M/L, från Hong KOng. Den är aldrig använd pga att den är för stor för mig. Minimum pris: 550kr. Slipsen ingår och ett par oanvända(fortfarande pakiterade) vita strumpor.[/img] Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Igyou_Hime Skrivet november 17, 2009 Författare Anmäl Share Skrivet november 17, 2009 inkl frakt! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soleher Skrivet november 17, 2009 Anmäl Share Skrivet november 17, 2009 Åh, den där skulle va så snygg på mig. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet november 17, 2009 Anmäl Share Skrivet november 17, 2009 Vad kostar tjejen? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenzoku Skrivet november 17, 2009 Anmäl Share Skrivet november 17, 2009 Vad kostar tjejen? It's a trap. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Igyou_Hime Skrivet november 24, 2009 Författare Anmäl Share Skrivet november 24, 2009 någon som är intresserad? jag är inte till salu....^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet november 24, 2009 Anmäl Share Skrivet november 24, 2009 Åh, den där skulle va så snygg på mig. ;) Lätt. Köp den så har du ju klädsel till uppcon ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soleher Skrivet november 25, 2009 Anmäl Share Skrivet november 25, 2009 Åh, den där skulle va så snygg på mig. ;) Lätt. Köp den så har du ju klädsel till uppcon ;) Jag funderar allt på den. Men jag måste tappa lite kilon tror jag...och eh, byta kön. :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet november 25, 2009 Anmäl Share Skrivet november 25, 2009 Vilket material är kläderna gjorda av? Tycker de ser lite för "glansiga" för att verka vara autentiskt... <. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Igyou_Hime Skrivet november 27, 2009 Författare Anmäl Share Skrivet november 27, 2009 Den är gjord i polyester och kan tvättas på 40 grader. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Igyou_Hime Skrivet november 27, 2009 Författare Anmäl Share Skrivet november 27, 2009 Åh, den där skulle va så snygg på mig. ;) Lätt. Köp den så har du ju klädsel till uppcon ;) Jag funderar allt på den. Men jag måste tappa lite kilon tror jag...och eh, byta kön. :( ___ den är i en ungefärlig M/L. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Igyou_Hime Skrivet december 1, 2009 Författare Anmäl Share Skrivet december 1, 2009 Jag sänker den till 500 kronor inkl frakt! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Malwox Skrivet juni 12, 2015 Anmäl Share Skrivet juni 12, 2015 Jag är intresserad ! Jag bor oxå i stockolm skulle inte vi kunna mötas upp någon dag och byta? // malin Jag är intresserad ! Jag bor oxå i stockolm skulle inte vi kunna mötas upp någon dag och byta? // malin oh ... det var ett tag sen XD du kanske redan har den såld? D: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
savepoint Skrivet juni 12, 2015 Anmäl Share Skrivet juni 12, 2015 Nästan sex år sedan var ett tag sen... xD Amazon har en del från hundringen och uppåt annars. http://www.amazon.co.uk/s/ref=nb_sb_noss_2/277-1535537-0316103?url=search-alias%3Daps&field-keywords=anime+uniform Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg