Hoppa till innehåll
Anime.se

Yokaj Studio fyller 5 år!


flaskis
 Share

Rekommenderade inlägg

Yokaj Studio fyller fem år och släpper en ny bok, och anordnar samtidigt ett event tillsammans med Science Fiction Bokhandeln på Gamla Stan i Stockholm.

 

Dag: Lördagen 11 april 2009

Tid: 14:00 - 18:00

Plats Science Fiction bokhandeln, Västerlånggatan 48, Gamla Stan

 

Alla som kommer har möjlighet att dyka upp i Kick Off 3 som statist. Det kommer även att hållas signering och tävlingar. Alla är såklart välkomna!

 

Yokaj%20Studio%20Logo.png

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Aldrig hört talas om denna studio, men har inget bättre för mig så jag kanske dyker upp.

Bor du i Sverige nu? :3

Skulle vilja träffa dig, så vi kanske ses där? :>

 

It's a date!

<3

 

En del av verken på deras hemsida ser rätt intressanta ut faktiskt. Men nu verkar det som att familjen ska ha påskmiddag ute i buschen. Brukar aldrig fira påsk annars. Får se hur det blir. Men jo, jag har flyttat tillbaka till Sverige nu :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...

Jag har en vän som hade turen att vinna ett ex av Kick Off 2 i Sf-bokis tävling. Hon undrar om man behöver köpa bok 1 för att kunna uppskatta bok 2? Har själv inte läst dom och vet inte om handlingen är fristående eller av "fortsättning följer" typ. Någon som har lust att upplysa mig och min vän om detta?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...