Hoppa till innehåll
Anime.se

Flash-kompatibilitet


F.d. medlem
 Share

Rekommenderade inlägg

Tjo folks, tänkte fråga admin och resten av Anime.se-personalen, i alla fall webmastern, om ni kan ordna så att man kan länka till en flash-fil så den kan ses direkt i forumet, tänkte mest på klotterplanket. Vet att detta plågar 56k-folket, men ändå, det är inget som bör slöa ner forumet mer än en IMG-tag. Så, kan ni skapa en flash-tag eller liknande? Har sett det på andra forum och det vore gör-bra på ren Göteborska. XD

 

Aja, ha det bra allihopa!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...

Jag är väldigt mycket emot att implementera en sådan funktion.

 

På ett forum hör inte Flash hemma. Här sprids information, och till det är Flash totalt värdelöst. Flash duger däremot väldigt bra om man vill bygga en webbsida utan innehåll som bara ska se snygg ut.

 

Att tvinga folk till Flash är ondska.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är så att folk har en tendens att vara lata så fort det gäller länkar. Mer folk orkar kolla in om de får se sakerna på en gång.

 

Dagens ungar är allt för lata. Om man tycker att det är svårt att trycka på en länk för att se en bild/flashanimering/osv så skall man sluta använda internet (behöver jag ens förklara varför? kort: internet = massa länkar). Det är bättre för de som inte har en bra anslutning att man kan välja ifall man vill se flashen eller inte.

 

För övrigt så håller jag med Sokkan. _nickar bestämt_

 

Men det är upp till Dahlin och Freij (site-admins).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...