Hoppa till innehåll
Anime.se

Tekken 6


Largo
 Share

Rekommenderade inlägg

vSExSgXIA.jpg

Efter att ha sett en

så blev jag ganska sugen på det här spelet. Finns det några här som har testat det och kan uttala sig om det?

 

Jag som i min ungdom nötte Tekken 2 och 3, kommer spelet att leva upp till mina förväntningar, eller blir det en besvikelse?

 

En sak jag är orolig för är Xbox360-kontrollens åttapoliga styrkryss. Jag är van vid att spela fightingspel på gamla fyrpoliga kontroller, och de gånger jag försökt spela gamla fightingspel i emulatorer o.s.v. så har åttapoliga styrkryss visat sig värdelösa. Är Tekken 6 spelbart med en xbox-kontroll, eller blir det ett stort störningsmoment?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kan säga att du kommer bli besviken på 6an.

3an är det som är klart bäst fortfarande.

Jag har 6an till 360 och jag spelar med vanliga styrkorset och inte med

den analoga.

Det spelet kanske jag har gett 30mins speltid då de sög så mycket.

Har 5an till ps2 och de är 100gånger bättre tycker jag.

Sen har jag både 5an och 6an till psp å spelar mycket hellre 5an

där med.

De är vad jag tycker iaf.

 

/Micke

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Inget större Tekken fan men 3:an har man ju spelat lite i sina dar. 6:an var väl inte dålig men tycker helt klart mer om Street fighter 4 och soul calibu 4 än Tekken 6. Nu har jag inte spelat Tekken 6 speciellt länge men det var något som inte riktigt föll mig i smaken.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 6 months later...

Älskar detta spelet. Finns mycket och göra och det finns också mycket varation på spelet, det vill säga ~ Man kan göra mycket i spelet. Skjuta med vapen, använda sig av en partner när man kör story mode och mycket mer.

 

Gillar spelet starkt.

 

Har det till Playstation 3.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...