Fade 0 Anmäl inlägg Skrivet juni 8, 2010 MeuwCon, den 13-15 Augusti, Stockholm Fryshuset www.meuwcon.se Vilka ska dit? Själv känner jag mig lockad av cosplaygalan dem ska hålla, spelhallen och stämningen jag fått höra är där. Har hört väldigt många vänner prata gott om det, att förra gången var grymt osv. Verkar vara rätt nytänkande. Sen självklart, om det bara är vartannat år så vill man ju inte missa chansen! Ni som ska dit, vad tycker ni är lockande? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Sadfriend 19 Anmäl inlägg Skrivet juni 8, 2010 Ska jobba som funktionär där. Det goda ryktet och att det ligger i stockholm är väl i stort sätt det enda som lockar mig. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
riyu 20 Anmäl inlägg Skrivet juni 9, 2010 Då är jag på Comiket Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
flaskis 5 Anmäl inlägg Skrivet juni 9, 2010 Då är jag på Comiket Du din...... >:) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Hampe 24 Anmäl inlägg Skrivet juli 22, 2010 Kommer dit och fotograferar, troligtvis för konventsbilder.se och lite för meuwcon. Samt för att hänga med vännen som ska cosplaya. Det blir nog super. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter