Fade Skrivet juni 8, 2010 Anmäl Share Skrivet juni 8, 2010 MeuwCon, den 13-15 Augusti, Stockholm Fryshuset www.meuwcon.se Vilka ska dit? Själv känner jag mig lockad av cosplaygalan dem ska hålla, spelhallen och stämningen jag fått höra är där. Har hört väldigt många vänner prata gott om det, att förra gången var grymt osv. Verkar vara rätt nytänkande. Sen självklart, om det bara är vartannat år så vill man ju inte missa chansen! Ni som ska dit, vad tycker ni är lockande? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sadfriend Skrivet juni 8, 2010 Anmäl Share Skrivet juni 8, 2010 Ska jobba som funktionär där. Det goda ryktet och att det ligger i stockholm är väl i stort sätt det enda som lockar mig. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
riyu Skrivet juni 9, 2010 Anmäl Share Skrivet juni 9, 2010 Då är jag på Comiket Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet juni 9, 2010 Anmäl Share Skrivet juni 9, 2010 Då är jag på Comiket Du din...... >:) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hampe Skrivet juli 22, 2010 Anmäl Share Skrivet juli 22, 2010 Kommer dit och fotograferar, troligtvis för konventsbilder.se och lite för meuwcon. Samt för att hänga med vännen som ska cosplaya. Det blir nog super. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg