Hoppa till innehåll
Anime.se

World of Tanks


flaskis
 Share

Rekommenderade inlägg

Nej, inte World of Warcraft.

 

Detta är ett MMORPG utvecklat av ett engelskt team och går ut på att man startar battles 15 vs 15 där var och en sitter i en tank. Man kan uppgradera sina tanks, och besättningen får xp som de "levlar upp" på och blir bättre.

 

Spelet är en s.k stängd beta just nu, men jag hittade en sajt som ger ut nycklar utan att man ska behöva registrera sig eller något. Bara att skriva sin mailadress och klicka på knappen så visas betanyckeln direkt under knappen. Till mailadressen skickar de sen ut instruktionerna för att installera spelet (även om det står på sidan):

http://www.mmorpg-center.com/world-of-t ... y-giveaway

 

Jag heter flaskis i spelet, så det är bara att adda mig eller fråga här om hjälp för hur man spelar.

 

Obs, det är en väldig tidig beta, så mycket är ännu inte komplett, både spelmässigt och innehållsmässigt. Just nu finns det t.ex bara tyska och ryska tanks.

 

Ingame-trailer:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är onekligen kul. 0.5 kommer tydligen snart.

 

Jag hade en bra runda igår...

vFKLl.jpg

vlZYy.jpg

 

Vårt artilleri satt och tryckte i skogen och KVn höll sig kring basen. Eftersom det andra laget var lika uselt kunde jag plocka ner dem en och en på avstånd.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har stora problem med att rök i 75% av fallen sänker min fps till något obefintligt. Jag vet inte vad det kan vara, eftersom min dator är allt annat än dålig. Det spelar inte heller roll om jag sänker allt till minimum på grafik och upplösning, för så fort rök dyker upp så blir det återigen ospelbart. Rätt jobbigt i närstrider :/

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har samma problem, lyckligtvis bara om jag rör mig bakåt eller skjuter medan jag är i kikarsiktet. Då dyker FPS från stadiga 60 till 20-25. ATI?

 

Irriterande är också när någon hoppar fram över halva kartan p.g.a. lagg och tar sig bakom mig.

 

Värt att veta inför release: Servern kommer att rensas och guld kommer att köpas i stället.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 month later...

Whops, menade det... augusti har ju redan varit ^^;

 

Hur som helst, kul att det inte finns någon form av tutorial eller ens en kort guide... loggar in och BAM, jag är i något garage xD

 

Uppd. Inte för att vara den, men jag ser uppe till höger att man verkar kunna köpa "guld" och premium-konton och grejer? Är detta vad jag befarar så är ju spelet dömt...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Satt och tänkte just på det där. Kommer det bli svårare att få research-exp med tiden, eller kommer det bara krävas mer exp för att researcha? Skulle ju vara surt om det blir det sistnämnda, för då blir det jobbigt att börja leka på nya grenar.

 

I övrigt är spelet lite småroligt, men jag är fortfarande lite kluven till mycket som de behöver jobba på. Typ, något bra system för att se hur långt ens skott kan skjutas! Man ser ju aldrig sina egna projektiler, och om man försöker skjuta långt ser man ju inte heller vart de landar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...