Hoppa till innehåll
Anime.se

Topp 10 Yrken


korre
 Share

Rekommenderade inlägg

Topp 10 Yrken

 

  1. Cirkustiger - nuff said.
  2. Animerecensent - Varför inte få betalt för det man gör jämnt?
  3. LEGOkonstruktör - LEGO (!)
  4. Uppfinnare - Bidragspengar för att komma på dumma saker.
  5. Yrkesmördare - "Money for murder? Where do I sign up?"
  6. Dr. Frankenstein - Skapa liv från ingenting. Bo i ETT SLOTT!
  7. Vampyr - Alla vet att Vampyrer alltid har massa pengar, och festar stenhårt 24/7.
  8. Gourmetkock - Alla älskar min mat --> Alla älskar mig.
  9. Professor i teoretisk Filosofi - "Är det verkligen nionde plats?"
  10. Speltestare - Spela spel hela dagarna, och få betalt för att hitta buggar, gööööött!

 

Är din lista bättre? KNAPPAST!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

haha Ser awesome ut =D LegoKonstruktör skulle jag själv vilja va :D

 

Dock för dom som vill vara lite lego konstruktörer bör ladda ner "LEGO Digital Designer"

I det programmet bygger du lego Digitalt på datorn finns massor med bitar att välja o vraka emellan, sedan kan du även beställa hem sakerna (jag har dock EJ gjort det så vet ej exakt hur det går till) men det går se va enns byggnation kostar =)

 

Länk: http://ldd.lego.com/

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

haha Ser awesome ut =D LegoKonstruktör skulle jag själv vilja va :D

 

Dock för dom som vill vara lite lego konstruktörer bör ladda ner "LEGO Digital Designer"

I det programmet bygger du lego Digitalt på datorn finns massor med bitar att välja o vraka emellan, sedan kan du även beställa hem sakerna (jag har dock EJ gjort det så vet ej exakt hur det går till) men det går se va enns byggnation kostar =)

 

Länk: http://ldd.lego.com/

 

Ascoolt ju! :D

 

Var är din lista? ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 month later...

Topp 10 Yrken

 

  1. Kung - Pengar för att göra inget.. ehm? AWESOME! va du än gör med får namn efter dig.. a.k.a Kungens kurva :D
  2. Speltestare - Testa nya spel innan alla andra. Fucking awesome!
  3. Chockladtillverkare - Fuck va brudar man lär få.. "här testa en ny choklad jag gjort" 100% success rate
  4. Speltillverkare - Varför inte göra framtidens spel?! =)
  5. Filmskapare - Vem har INTE drömt om att göra en film?
  6. Superhjälte - Vad skulle din kraft va?!
  7. Super Villain - Alltid lyckas man ha pengar men stoppas alltid men vem vill inte bringa lite Kaos till världen :D "Ultimate Villain: Wedgie Man!"
  8. Tolk - Skulle vara sjukt kul att veta massa språk sedan kunna säga va fan som helst till nån vid tolkningar :D
  9. Professionell Gamer - Sponsrad att åka på lan, vinna pengar och kunna leva på gaming, ca varje ung gamers dröm
  10. Rambo - OMFG It's Rambo!

 

Min lista.. Very late But its here! :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 months later...

Att vara testspelare, borde inte det innebära att man måste spela alla tråkiga delar i ett spel om och om igen? Samt utföra massa tråkiga moment så som att exempelvis springa in i alla väggar i alla rum i alla byggnader i ett spel gång efter annan hela tiden? Måste vara något utav de mest repetitiva arbeten som finns... <.<

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...