Hoppa till innehåll
Anime.se

Full Moon o Sagashite någon?


SkuttyWan
 Share

Rekommenderade inlägg

  • 1 month later...

Full Moon wo Sagashite är en av mina favvo-animes! Älskar serien och låtarna. Myco passar jättebra som rösten till Mitsuki! :) Det är en väldigt(!!) sorglig historia speciellt mot slutet. Men jag älskar slutet! Det är det bästa slut på anime som jag någonsin sett. Dessutom så är låtarna helt underbara! Love Chronicle är min favoritlåt fortfarande, även fast det var länge sen jag såg klart animen. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Såg 4 avsnitt och la av, det är inte riktigt min anime grene, men gillar man musik/drama med lite fantasy inslag så är det säkert en toppen serie.

 

Full Moon är en serie som kanske för vissa inte riktigt "börjar" förrän efter hälften av episoderna.. Många menar att det bara är en massa lek och introduceringar i början (alias fillers :P), så FMwS är verkligen ingen serie man ska lägga av med om man bara sett 4 avsnitt.. :)

 

peace.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Själv hade jag otroligt svårt för huvudpersonens sångröst. Det är lite pinsamt när de har animéer om handlar om sångare, och så kan de inte ens sjunga vettigt. Samma problem i Pichi pichi Pitch. Det blir sånt glapp när röstläget tvärbyts bara för att hon håller i en mick. Storyn var det ingen vfel på, men animéversionen tror jag inte håller tätt i jämförelse med mangaoriginalet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...