sangofanett Skrivet april 24, 2011 Anmäl Share Skrivet april 24, 2011 Tidigare sa jag att jag skulle cosplaya som Sango från inuyasha, men jag ändrade mig föra veckan. Nu ska jag cosplaya som Rin istället och bhöver lite tips. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sangofanett Skrivet april 24, 2011 Författare Anmäl Share Skrivet april 24, 2011 Snälla hjälp mig! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hardan Skrivet april 24, 2011 Anmäl Share Skrivet april 24, 2011 Du kan ju köpa den: http://www.lightinthebox.com/Inuyasha-Rin-Cosplay-Costume-QYYF004-_p45502.html Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Semonthy Skrivet april 24, 2011 Anmäl Share Skrivet april 24, 2011 Det var inget! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet april 24, 2011 Anmäl Share Skrivet april 24, 2011 Om du vill ha hjälp så är det en bra idé att beskriva ditt problem så utförligt som möjligt. Kan du sy? Kan du få tag på tyg och peruk? Kan du få tag på eventuella tillbehör (som karaktären har på sig)? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
riyu Skrivet april 24, 2011 Anmäl Share Skrivet april 24, 2011 Om du tror att det finns steg-för-steg-guider om hur man gör specifika cosplaydräkter så får du börja tänka i nya banor. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Najica Skrivet maj 8, 2011 Anmäl Share Skrivet maj 8, 2011 Som sceleris sa, kan vara bra att veta vad du kan, hur mycket du är villig att lägga på det osv. Om du planerar att sy den själv så får du troligen vara beredd på att rita/göra om ett redan existerande mönster/improvisera iaf på överdelen. Underdelen borde vara lättare då det (i klädväg) praktiskt taget bara är ett par kortare shorts. Men det enklaste är nog att beställa den ifrån nätet. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sangofanett Skrivet juli 1, 2011 Författare Anmäl Share Skrivet juli 1, 2011 okej Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg