Gogo 13 Anmäl inlägg Skrivet augusti 17, 2011 Hej! Jag vill sälja av mina DVD:er innan flytten till Japan och undrar ifall det finns något som helst intresse för animé på DVD nu för tiden? http://i.imgur.com/JUIpB.jpg Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Negi 24 Anmäl inlägg Skrivet augusti 17, 2011 Prisidé på Interstella och Gundam 0083? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Gogo 13 Anmäl inlägg Skrivet augusti 17, 2011 Är 500:- för saftigt? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Negi 24 Anmäl inlägg Skrivet augusti 17, 2011 Är 500:- för saftigt? En aning ja, tänkte mig snarare hälften + frakt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Gogo 13 Anmäl inlägg Skrivet augusti 17, 2011 Hmm bodde inte du i Sthlm? Annars låter 250:- + frakt bea. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Marcus 61 Anmäl inlägg Skrivet augusti 17, 2011 Prisidé för Memories? Ser även att du har asiatisk spelfilm på hyllan under all anime. Är det något du tänker sälja med? Är i varje fall även intresserad av att köpa All About Lily Chou-Chou samt The Hidden Blade som står på samma hylla som alla anime. Längst till höger. Prisidé för dom? Ta gärna ett foto på dom asiatiska spelfilmerna om du vill säja dom så ska jag se om det finns något mer som jag vill ha. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Thai 6 Anmäl inlägg Skrivet augusti 18, 2011 Vad tar du för Neon Genesis Evangelion-boxen? Räkna även ut vad Posten tar för att frakta den till Finland. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Gogo 13 Anmäl inlägg Skrivet augusti 18, 2011 En aning ja, tänkte mig snarare hälften + frakt. Förresten, hur låter 300 + frakt? Är tydligen en limiterad utgåva jag har. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Gogo 13 Anmäl inlägg Skrivet augusti 18, 2011 Prisidé för Memories? Ser även att du har asiatisk spelfilm på hyllan under all anime. Är det något du tänker sälja med? Är i varje fall även intresserad av att köpa All About Lily Chou-Chou samt The Hidden Blade som står på samma hylla som alla anime. Längst till höger. Prisidé för dom? Ta gärna ett foto på dom asiatiska spelfilmerna om du vill säja dom så ska jag se om det finns något mer som jag vill ha. 100:- för Memories? Och ja, all film där är till salu. :) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Gogo 13 Anmäl inlägg Skrivet augusti 18, 2011 Vad tar du för Neon Genesis Evangelion-boxen? Räkna även ut vad Posten tar för att frakta den till Finland. Bara så att du vet är bara volym 1-3 i boxen. Fortfarande intresserad? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Negi 24 Anmäl inlägg Skrivet augusti 18, 2011 Förresten, hur låter 300 + frakt? Är tydligen en limiterad utgåva jag har. PM. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Thai 6 Anmäl inlägg Skrivet augusti 18, 2011 Bara så att du vet är bara volym 1-3 i boxen. Fortfarande intresserad? Nej. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Son_of_Zion 0 Anmäl inlägg Skrivet augusti 18, 2011 Jaså efter alla dessa år så drar Gogo till nippon :) Trevligt bäst man chippar in till kaffe pengen då, Akira Black jack P.S.M.E vad ska du ha för de + frakt? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Gogo 13 Anmäl inlägg Skrivet augusti 18, 2011 haha, man tackar för kaffepengen! :)) Hmm, Akira utgåvan är ju lite "speciell" så vad sägs om 200 + frakt? :) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Gogo 13 Anmäl inlägg Skrivet augusti 19, 2011 Btw, välkommen till anime.se Son_of_Zion! Var ett tag sen senast! :) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Son_of_Zion 0 Anmäl inlägg Skrivet augusti 24, 2011 det var ett helt liv sen ;) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Gogo 13 Anmäl inlägg Skrivet augusti 24, 2011 verkligen, vad har du gjort? :P Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Sceleris 1 601 Anmäl inlägg Skrivet augusti 24, 2011 Om ni vill chatta så kan ni göra det genom era profiler istället för säljtrådar. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Gogo 13 Anmäl inlägg Skrivet augusti 24, 2011 了解閣下! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter