Gogo Skrivet augusti 17, 2011 Anmäl Share Skrivet augusti 17, 2011 Hej! Jag vill sälja av mina DVD:er innan flytten till Japan och undrar ifall det finns något som helst intresse för animé på DVD nu för tiden? http://i.imgur.com/JUIpB.jpg Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet augusti 17, 2011 Anmäl Share Skrivet augusti 17, 2011 Prisidé på Interstella och Gundam 0083? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet augusti 17, 2011 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 17, 2011 Är 500:- för saftigt? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet augusti 17, 2011 Anmäl Share Skrivet augusti 17, 2011 Är 500:- för saftigt? En aning ja, tänkte mig snarare hälften + frakt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet augusti 17, 2011 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 17, 2011 Hmm bodde inte du i Sthlm? Annars låter 250:- + frakt bea. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Marcus Skrivet augusti 17, 2011 Anmäl Share Skrivet augusti 17, 2011 Prisidé för Memories? Ser även att du har asiatisk spelfilm på hyllan under all anime. Är det något du tänker sälja med? Är i varje fall även intresserad av att köpa All About Lily Chou-Chou samt The Hidden Blade som står på samma hylla som alla anime. Längst till höger. Prisidé för dom? Ta gärna ett foto på dom asiatiska spelfilmerna om du vill säja dom så ska jag se om det finns något mer som jag vill ha. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thai Skrivet augusti 18, 2011 Anmäl Share Skrivet augusti 18, 2011 Vad tar du för Neon Genesis Evangelion-boxen? Räkna även ut vad Posten tar för att frakta den till Finland. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet augusti 18, 2011 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 18, 2011 En aning ja, tänkte mig snarare hälften + frakt. Förresten, hur låter 300 + frakt? Är tydligen en limiterad utgåva jag har. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet augusti 18, 2011 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 18, 2011 Prisidé för Memories? Ser även att du har asiatisk spelfilm på hyllan under all anime. Är det något du tänker sälja med? Är i varje fall även intresserad av att köpa All About Lily Chou-Chou samt The Hidden Blade som står på samma hylla som alla anime. Längst till höger. Prisidé för dom? Ta gärna ett foto på dom asiatiska spelfilmerna om du vill säja dom så ska jag se om det finns något mer som jag vill ha. 100:- för Memories? Och ja, all film där är till salu. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet augusti 18, 2011 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 18, 2011 Vad tar du för Neon Genesis Evangelion-boxen? Räkna även ut vad Posten tar för att frakta den till Finland. Bara så att du vet är bara volym 1-3 i boxen. Fortfarande intresserad? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet augusti 18, 2011 Anmäl Share Skrivet augusti 18, 2011 Förresten, hur låter 300 + frakt? Är tydligen en limiterad utgåva jag har. PM. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thai Skrivet augusti 18, 2011 Anmäl Share Skrivet augusti 18, 2011 Bara så att du vet är bara volym 1-3 i boxen. Fortfarande intresserad? Nej. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Son_of_Zion Skrivet augusti 18, 2011 Anmäl Share Skrivet augusti 18, 2011 Jaså efter alla dessa år så drar Gogo till nippon :) Trevligt bäst man chippar in till kaffe pengen då, Akira Black jack P.S.M.E vad ska du ha för de + frakt? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet augusti 18, 2011 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 18, 2011 haha, man tackar för kaffepengen! :)) Hmm, Akira utgåvan är ju lite "speciell" så vad sägs om 200 + frakt? :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet augusti 19, 2011 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 19, 2011 Btw, välkommen till anime.se Son_of_Zion! Var ett tag sen senast! :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Son_of_Zion Skrivet augusti 24, 2011 Anmäl Share Skrivet augusti 24, 2011 det var ett helt liv sen ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet augusti 24, 2011 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 24, 2011 verkligen, vad har du gjort? :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet augusti 24, 2011 Anmäl Share Skrivet augusti 24, 2011 Om ni vill chatta så kan ni göra det genom era profiler istället för säljtrådar. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet augusti 24, 2011 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 24, 2011 了解閣下! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg