21_17_27_V Skrivet oktober 6, 2011 Anmäl Share Skrivet oktober 6, 2011 Jag har "försökt" att göra nått som kanske kan kallas för en MMV?? Fast inte riktigt-.-' men jag vill lära mig att göra riktiga MMV's (eftersom jag bara har Windows Live Movie Maker), och dom flesta har nån form av Sony Vegas. Så jag undrar om Sony Vegas verkligen är gratis att ladda ner?? Det finns flera olika sidor man kan göra det, men är grejen att istället för programmet får man ett fint virus?? Eller nått liknande?? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet oktober 6, 2011 Anmäl Share Skrivet oktober 6, 2011 Menar du möjligtvis AMV (Anime Music Video)? Mig veteligen så kan man inte få tag på Sony Vegas gratis, man kan däremot ladda ner en test version från deras hemsida däremot. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet oktober 6, 2011 Anmäl Share Skrivet oktober 6, 2011 Manga Music Video kanske. Men ja, Vegas Pro är betalmjukvara. Om du vill piratkopiera det så får du fixa det på egen hand. Annars så kanske det finns något gratisalternativ som skulle funka. Eller programmen som de använder i t.ex. den här AMV-guiden. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg