KaptenKlang Skrivet januari 5, 2012 Anmäl Share Skrivet januari 5, 2012 Är det bara jag eller är det mycket att se fram emot när det gäller animefilmer? Jag vet inte, det ser bara väldigt bra ut, alltihop: (ta bort mellanrummen ur länkarna om ni vill se trailers) Hotarubi no mori e Cyborg 009 (!!!) Hoshi o ou kodomo (Shinkai's nya) http://www.youtu be.com/watch?v=T37GhIqsO28&feature=relmfu Letter to Momo http://www.youtu be.com/watch?v=WRPyEMnRH4U Jag kommer bli galen av väntan om dessa inte blir tillgängliga snart :( Tankar? Fler filmer? (Såg inte dessa i anime vintern 2011/2012 tråden så jag gjorde en ny, hoppas det är okej. Bra, tack:D) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Misho Skrivet januari 5, 2012 Anmäl Share Skrivet januari 5, 2012 Hoshi är ju redan släppt, dom andra vet jag inget om men Hotaru ser väldigt mysig ut, gillar man Natsume så är det ju dessutom samma mangaka som skrivit de två(ej relaterade till varande). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet januari 5, 2012 Anmäl Share Skrivet januari 5, 2012 Jag har svårt för filmer, för kort uppmärksamhetsförmåga för att koncentrera mig i två timmar. D: Men jag gillar filmer. Jag är nyfiken på Gorô Miyazakis senaste, Från kornvallmokullen, även om jag inte sett någon Ghibli-film sedan Det levande slottet. Ett brev till Momo har också fångat min uppmärksamhet eftersom det är Hiroyuki Okiuras "comeback". Om vi tar upp osläppta filmer så ser jag fram emot Mamoru Hosodas kommande sommarfilm, vardagsfantasyföreningen Vargbarnen Snö och Regn. Samt Evangelion, förstås... (ta bort mellanrummen ur länkarna om ni vill se trailers) Du får ju posta riktiga länkar, med -taggar, eller infoga Youtube-klippen direkt. ('-' ) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaptenKlang Skrivet januari 6, 2012 Författare Anmäl Share Skrivet januari 6, 2012 Du får ju posta riktiga länkar, med -taggar, eller infoga Youtube-klippen direkt. ('-' ) Krånglade med det ett tag, fick det inte riktigt att funka utan att det stod att jag hade för många mediefiler så jag gav upp lite :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kidaw Skrivet januari 6, 2012 Anmäl Share Skrivet januari 6, 2012 Visst kommer det en Berserkfilm i februari? eller iallafall första delen av 2-3 filmer. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet januari 6, 2012 Anmäl Share Skrivet januari 6, 2012 Visst kommer det en Berserkfilm i februari? eller iallafall första delen av 2-3 filmer. Ja, men det är bara den första av tre filmer som ska avhandla Guldåldern-akten, om jag förstår det rätt. Om nu inte filmerna floppar så ska de göra animé av allt, så det skulle kunna bli ett par dussin filmer i denna takt (antal mangavolymer per film). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kidaw Skrivet januari 6, 2012 Anmäl Share Skrivet januari 6, 2012 Har aldrig orkat mig igenom hela mangan för Berserk så hoppas filmerna blir bra. Men om det blir ett par dussin filmer och de gör en animé av allting borde den bli rätt lång (minst 50 eps). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet januari 6, 2012 Anmäl Share Skrivet januari 6, 2012 Ett par dussin animéfilmer alltså. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaptenKlang Skrivet januari 25, 2012 Författare Anmäl Share Skrivet januari 25, 2012 Såg att trailern för Vargbarnen är ute. Ser ganska mysig ut. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ebhen Skrivet januari 25, 2012 Anmäl Share Skrivet januari 25, 2012 Jag förväntar mig ju en sötchock av stora mått så fort den här blir släppt och subbad. :D Mer K-on! åt folket! http://youtu.be/FLhD-WvbIk0 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Misho Skrivet januari 25, 2012 Anmäl Share Skrivet januari 25, 2012 Verkligen mycket att se fram emot i vår. Jag är den som gillar film mer än serier många gånger, just för att det är en snabbare och kompaktare berättelse som visas. Ibland kan man dock önska fortsättningar som aldrig kommer :/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kidaw Skrivet januari 25, 2012 Anmäl Share Skrivet januari 25, 2012 Vet nån om Kizumonogatari kommer ut i år?, har hört rykten om det. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Misho Skrivet februari 22, 2012 Anmäl Share Skrivet februari 22, 2012 Hotarubi no mori e släpptes idag på BD! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
guruguru Skrivet februari 22, 2012 Anmäl Share Skrivet februari 22, 2012 Det enda datum som getts om Kizumonogatari är 2012, men våren verkar inte trolig tidigast hösten 2012 skulle jag tro. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg