Hoppa till innehåll
Anime.se

Många fina filmtrailers!


KaptenKlang
 Share

Rekommenderade inlägg

Är det bara jag eller är det mycket att se fram emot när det gäller animefilmer? Jag vet inte, det ser bara väldigt bra ut, alltihop:

 

(ta bort mellanrummen ur länkarna om ni vill se trailers)

 

Hotarubi no mori e

 

Cyborg 009 (!!!)

 

Hoshi o ou kodomo (Shinkai's nya)

http://www.youtu be.com/watch?v=T37GhIqsO28&feature=relmfu

 

Letter to Momo

http://www.youtu be.com/watch?v=WRPyEMnRH4U

 

Jag kommer bli galen av väntan om dessa inte blir tillgängliga snart :(

Tankar? Fler filmer?

 

(Såg inte dessa i anime vintern 2011/2012 tråden så jag gjorde en ny, hoppas det är okej. Bra, tack:D)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har svårt för filmer, för kort uppmärksamhetsförmåga för att koncentrera mig i två timmar. D:

 

Men jag gillar filmer. Jag är nyfiken på Gorô Miyazakis senaste, Från kornvallmokullen, även om jag inte sett någon Ghibli-film sedan Det levande slottet. Ett brev till Momo har också fångat min uppmärksamhet eftersom det är Hiroyuki Okiuras "comeback". Om vi tar upp osläppta filmer så ser jag fram emot Mamoru Hosodas kommande sommarfilm, vardagsfantasyföreningen Vargbarnen Snö och Regn.

 

Samt Evangelion, förstås...

 

(ta bort mellanrummen ur länkarna om ni vill se trailers)

Du får ju posta riktiga länkar, med -taggar, eller infoga Youtube-klippen direkt. ('-' )

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Visst kommer det en Berserkfilm i februari? eller iallafall första delen av 2-3 filmer.

Ja, men det är bara den första av tre filmer som ska avhandla Guldåldern-akten, om jag förstår det rätt. Om nu inte filmerna floppar så ska de göra animé av allt, så det skulle kunna bli ett par dussin filmer i denna takt (antal mangavolymer per film).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...