Hoppa till innehåll
Anime.se

Demon Fox Naruto - CG


Japs
 Share

Rekommenderade inlägg

Tittade på Naruto avsnitt 16-17 igår och blev inspirerad till att göra lite fanart. Jag brukar ju normalt inte göra fanart, speciellt inte CG' ade såna heller. Hursomhelst så har jag en bild av allas vår Uzumaki Naruto ni kan titta på! ;)

 

Demon Fox Naruto:

EvilNaruto-finish.jpg

 

Från skiss till cg:

Skiss - Trace - Colomapp - Naruto Colored - Colored, with background - Colored, added effects (finished)

 

Som vanligt är det fritt fram att kommentera! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Riktigt snygg, fångar verkligen den rätt känslan. Fyller även till viss mån upp mina kåta små pojkdrömmar om att Naruto skall gå bärsärk och slaktar alla! Speciellt en viss irreterande flicka med rosa hår...

 

Nej, men seriöst så är jag gravt imponerad. Fast det var egentligen inte bilden som var det bästa, utan att man kunde se hela proccesen i hur du skapade den. "Väldigt" discovery channel och det uppskattar jag =).

 

Jag gillar speciellt skuggningen på håret. Du har ärat orginalet =).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

riktigt snyggt japs!

 

hans högra hand (vänster sett från oss dvs) ser dock något konstig ut.

sen som någon sa så kanske det var lite för stor kallufs, och skuggningen på den var inte den snyggaste. annars en riktigt fin bild ^^ kul när det läggs ner lite mer jobb på bakgrunden också (se och lär zaffe ;]).

 

det var även kul att se hur du arbetade, snyggt jobbat!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

^^ ah, snitsigt snitsigt. varför slutade du egentligen? för ivrig att visa skapelsen?

 

även om det kanske inte är bakgrunden man kollar på mest så blir det för tomt utan någon, snälla snälla, börja att göra dem igen ^^ det må ta lång tid, men det är ju verkligen värt det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...