Hoppa till innehåll
Anime.se

Den episka pärlplattetråden


Grevinnan
 Share

Rekommenderade inlägg

  • 2 weeks later...

Jag har inte tillgång till mina pärlor längre (bara minipärlor),

 

Gillar du mini bättre än de stora? :)

 

Och vilka najs grejer du har gjort! Gillar gatukonsten! Jag blir alltid lika glad när jag ser pixelkonst på stan sådär. ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jupp! Det är Prinsen av Kosmos från Katamari Damacy!

 

(Och så lite "rolig" trivia eftersom du säger att du sett cosplay av Prinsen, jag cosplayade Prinsen på Uppcon:06.. :D)

 

Edit: Jag var lite för snabb med att posta och såg inte ditt andra meddelande Grevinnan!

Jag började med minipärlor för att testa göra smidigare smycken (främst örhängen), men annars så gillar jag nog de större bättre. Aneldningen att jag inte har tillgång till mina stora pärlor längre är för att jag flyttade till USA i höstas och hade inte plats med hela samlingen i bagaget, fick bara plats med de små... :(

 

Och tack! Jag gillar också pixelgatukonst i all dess form (vilket iofs är uppenbart XD), det jag satt upp finns (fanns iaf) i Lund, om man har vägarna förbi...!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Yaay, en pärlplattetråd! Najs Samus, Grevinnan! Stora grejer är alltid awesome att pärla! Jag har inte tillgång till mina pärlor längre (bara minipärlor), men här är ett hopkok av saker jag pärlat:

 

Dom där är ju helt underbara! Yoshi och äggen över dörren(?) är ju sjukt coola! Snyggt!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Så söt Nyan-cat, Grevinnan! Och häftig Darth Vader! Jag vill gärna se bild när han sitter i en ram, tycker det ser så fint ut när man ramar in pärlplattor (och ändå så orkar jag aldrig göra det själv, haha..).

 

Jag tog fram mina minipärlor i går och gjorde ett miniprojekt, mindre variant av SNES-kontrollsörhängena jag gjort tidigare! Denna gången som födelsedagspresent till en kompis. Får se om hon kommer tycka om dem, jag blev i alla fall sugen på att göra ett eget par till mig själv en vacker dag..! Har med de gamla stora och en linjal på bilden för storleksjämförelse. :)

 

Dom där är ju helt underbara! Yoshi och äggen över dörren(?) är ju sjukt coola! Snyggt!

 

Tack! :) Yoshi är en av mina favoriter med, han är så fin!

post-66-0-68927400-1338826255_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...