Saya Skrivet maj 7, 2012 Anmäl Share Skrivet maj 7, 2012 En liten lek som inte alls är stulen från Something Awful. Du skall med tre bilder beskriva vad du såg och hur dina förväntningar krossades (eller infriades). Beskriv gärna dina bildval, åtminstone titlarna för de ovetande. Dölj spoilers! Prima exempel, inte mitt: Jag såg: Legenden om galaxhjältarna. Jag förväntade mig: Star Trek. Jag fick: Storskalig rymdopera, manshjärtan och kopiösa mängder te. Ännu fler, se upp för spoilers. Bildmall, den som orkar kan översätta: Ett första försök: Jag såg: Guilty Crown. Jag förväntade mig: En mer seriös upprepning av Code Geass historia om ett ockuperat Japan och dess räddare. Jag fick: Haha oh wow. 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet maj 11, 2012 Anmäl Share Skrivet maj 11, 2012 meh. Fortfarande inga svar i denna eminenta tråd? Då får jag väl bidra själv då... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet januari 15, 2015 Anmäl Share Skrivet januari 15, 2015 Your browser does not support HTML5 video. Källa. 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xadlin Skrivet januari 18, 2015 Anmäl Share Skrivet januari 18, 2015 Vad jag såg: attack on titan Vad jag trodde: en orgie fest av gore, blod och sadistiskt kannibalism i en framtida, dystopiskt, deprimerade apokalyps Vad jag fick:en riktigt bra, fängslande historia, natur och karaktärer i en orgie av Gore, blod, kannibalism och sadistiskt våld i en framtida, dystopisk, deprimerande apokalyps Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg