Saten Skrivet januari 31, 2013 Anmäl Share Skrivet januari 31, 2013 Hej alla! Även fast jag är ny till detta forumet känns det väldigt dött jämfört med lite andra forum som jag brukar checka in på, jag hade tänkt att kanske en shoutbox hade satt lite liv på detta forum. Det är lite tråkigt och sitta här själv och inte kunna få dela med mig min ilska på jobbiga anime/manga slut med någon.. Förlåt om detta redan har varit ett förslag. Tack för att ni tog er tid. 2 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet januari 31, 2013 Anmäl Share Skrivet januari 31, 2013 Tja, vi har ju ett IRC-chattrum, om det hade varit av intresse. (Fast om man ska prata spoilers så får man göra det privat istället för direkt i kanalen, för det är ju spoilers.) Det är förstås skillnad, men det känns ändå som att statusuppdateringar och chattrummet till viss del täcker upp användningsområdet för en Shoutbox. Hm. :d Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meatrose Skrivet februari 1, 2013 Anmäl Share Skrivet februari 1, 2013 En fördel med en shoutbox är ju att den bidrar med en viss form av aktivitet som utspelar sig här på forumet. Nackdelen med IRC-chattrummet är att det förflyttar en majoritet av alla diskussioner och kommentarer från forumet till IRC. 2 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Adephi Skrivet februari 3, 2013 Anmäl Share Skrivet februari 3, 2013 Em shoutbox hade varit trevligt, blir lätt mer aktivitet där då det är lite 'jobbigt' att skapa en hel tråd bara för att säga att man är trött :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet februari 4, 2013 Anmäl Share Skrivet februari 4, 2013 Tja, jag kan väl se om det finns något bra instick som funkar. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg