Hoppa till innehåll
Anime.se

AMV Hell 6.66 - This Is (Not) The End released!


Marbil
 Share

Rekommenderade inlägg

AMV Hell 6.66 - This is (Not) The End har nu släppts på Youtube och för torrent nedladdning. För alla som inte vet är AMV Hell  ett stort projekt där folk skickar in sina egna "roliga" anime sketcher, och därmed en chans att få dessa visade på filmen. Galapremiären visades på världens största amv visning (enligt hemsidan) på Sakura-Con i Washington för ungefär en månad sen. Den mest kända AMV Hell hittills tror jag var AMV Hell 3 som fick över 4miljoner views på youtube


Så nu är jag lite nyfiken på om det är någon här som har sett de förra AMV Hells och vad ni har för synpunkter på denna?

Själv tyckte jag om den. Kanske inte riktigt lika bra som AMV Hell 3 och 4 men fortfarande njutbar, och den bjöd på några "laugh out loud" stunder. Det som spicade upp det hela ytterligare för mig var att två av mina tre sketcher kom med i filmen^^

Länk till youtube:


Torrent: http://adf.ly/NEZgJ
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

20:50 Sceleris är med! ^^

 

Ärligt talat så trodde jag att AMV Hell var från en grupp och inte att det var en kollaboration., dom hade något eget mini AMV Hell för just inskickade sketcher. Nåja, det funkar det också. Dock så tycker jag att trean fortfarande är bättre.

  • Uppröstad 1
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

20:50 Sceleris är med! ^^

Haha tänkte samma sak när jag såg den!

 

AMV mini och AMV Hell fungerar på ungefär samma sätt. Den enda större skillnaden är att AMV Hell är större och att de försöker ha en högre standarden på klippen. Det varit lite strul med att hitta bra klipp det här året, och det var det introt skulle föreställa:P.  Sen det här med att AMV Hell skulle komma från en grupp stämmer delvis då majoriteten av klippen kommer från samma personer ur en viss grupp  från amvhell forumet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...